19 december 2012

Igår
Var det en lugn dag, en massa arbete. På kvällen där så ringde min vän Christina och frågade om jag ville med på shopping. Absolut! Skönt att få komma ut lite och lägga arbetet åt sidan. Tillsammans med Yiao och lille Nico :) Vi  hade det väldigt trevligt, blev dock ingen shopping för mig då jag inte hittade något direkt. Hade i alla fall en underbar kväll :) 
 

Fina vänner <3


Blivit som en tradition för oss att jag varje år gör brända mandlar, smaksatte med kanel!


Hade ju julklappsbyte med Nicco i helgen. Detta var en av de presenter som vi fick :D

 
1 Louise - Fotoblogg:

skriven

Fin blogg! :)

Svar: sv: tacktack :D allt bra?
Jennie

2 Jenny:

skriven

Åååh brända mandlar e sååå gott!
God jul annars! :)

Svar: sv: visst är de gott :D har du provat göra de? kram
Jennie

3 Denice:

skriven

Härlig blogg du har :)

Svar: sv: tack så hemskt mcket! hur är de med dej?
Jennie

4 merei:

skriven

gud vad söt!

Svar: sv: visst är dem :D allt bra med dej?
Jennie

Kommentera här: