Hos mamma och pappa

Igår efter Helsingborg 
Var vi ju en runda hos mamma och pappa. De kokade knäck när vi kom! Yummie! Jag slog in julklappar och så gosade jag en massa med Isadora. Min älsklingskatt Sid skulle givetvis vara med och gosa!
Den sista bilden, är mitt paket från Stefan. Jag vet ju vad jag önskat, men de jag önskar är typ mindre... haha
Sen fick Isadora och Charlie ett nytt hus, större som Isa kan vara i också ;) Hon älskar att vara på taket mer :D
 

1 Julia :

skriven

Så gott med knäck! Jag fick hjälp av dig förut med att göra blogg design, nu skulle jag vilja förnya den så tänkte höra om du fortfarande gör designer? :)

Svar: sv: hej tjejen! tyvärr inte, MEN hör av dig till Elin F C Lindholm på FB, hon gör fantastiska designers för en liten peng! <3
Jennie

Kommentera här: