Fredagsintervju - Fanny

Snabbfakta:
Namn: Fanny
Ålder: 15
Bor: Luleå
Civilstånd: Singel
Familj: Mamma, Pappa och två småsystrar
Sysselsättning: Går i nian

Varför började du blogga?
- Jag minns ärligt talat inte varför jag började blogga, jag har bloggat i så många år. Men tror det var för att jag alltid har tyckt om att skriva så då startade jag en.

Vad har du för syfte med din blogg?
- Jag hoppas att kunna inspirera någon med mina bilder.

Vad har du för skönhetstips?

- Jag har verkligen inga skönhetstips, det enda jag kan komma på är att Depends Myrrolja är jätte bra på vintern då naglarna oftast blir tunna. För mig funkar det i alla fall super bra!

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Mycket bilder! Ett inlägg blir alltid roligare med en bild eller två. En bra uppdatering är också bra och att det är en bra blandning mellan vardag/personligt och tips osv. :)

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser ganska många bloggar, mest vänners och fotobloggar som gilraen.se, elinmargaretalanden.blogg.se, feliciavendela.webblogg.se, nevnarien.se, joonnas.beldo.se och megapixlar.blogg.se

Hur många läsare har du per dag?
- Jag har ungefär 150-200 unika läsare per dag.

Vilka är dina förebilder?
- Jag måste säga min mamma och min kompis mamma Lynnita. Båda två är sjukt starka kvinnor som bryr sig så otroligt mycket om en, de finns alltid där för en och de försöker alltid se det bästa hos någon!

1 FannyFredrica - Fotografering:

skriven

Vad kul, tack :D

2 W I L M A:

skriven

jättefin blogg, kramar wilma!

Kommentera här: