Fredagsintervju - Johanna

Anmäl ni er också :D

Snabbfakta
Namn: Johanna
Ålder: 21år
Bor: Örebro
Civilstånd: Förlovad
Familj: Min sambo och katt Harry (och en stor familj med mamma, pappa och tre syskon också)
Sysselsättning: Pluggar till sjuksköterska på Örebro universitet, blir färdig HT-13.

Varför började du blogga?
- Jag började blogga för att jag tyckte att det verkade roligt och för att jag trodde att det skulle vara roligt att titta tillbaka på vad man har haft för sig. Sen bytte jag blogg till den jag har nu och då var främsta anledningen att jag ville skriva om hur det var på universitetet.

Vad har du för syfte med din blogg?

- Syftet med min blogg är att jag ska kunna skriva det jag känner för, vad jag gör och kunna titta tillbaka på vad jag gjort tidigare. Och även att kunna kommentera andras bloggar utan att vara anonym.

Vad har du för skönhetstips?
- Mitt allra bästa skönhetstips är att sov ordentligt! Och att ha en bra hudvårdsrutin för ansiktet, slarva inte med avtvättning av smink på kvällen. Det gör att du har en bra grund, vilket gör mycket (men jag är en riktig slarver själv).

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- För mig är en bra blogg en blogg som har fina bilder och intressanta och inte allt för långa inlägg (i alla fall tills jag har fastnat). Sen för mig så är jag väldigt förtjust i skönhet, shopping, bröllop och foto, så är bloggarna inriktade på det så är det ett plus.

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser otroligt många bloggar. Men mina favoriter är http://www.alltforforaldrar.se/happilyeverafter/, http://molkan.se/, http://candis.se/, egoinas och linda hallberg. Sen läser jag många andra storbloggare som ex. Blondinbella och Kenza.

Hur många läsare har du per dag?
- Det varierar beroende på hur aktiv jag är.

Vilka är dina förebilder?
- Min främsta förebild är nog min mormor, hon är en helt underbar människa!


1 Josephine JEWELLRY BY DEAR JOSEPHINE:

skriven

fin blogg :)

2 Johanna:

skriven

Haha, Oj de hade jag nästan glömt bort, va skoj :D Va konstigt de känns att se sig själv i en annan blogg... Men tack så mycket :)

Med mej är det bra, hur är det själV?



Kommentera här: