Fredagsintervju - Sabina

Snabbfakta:
Namn: Sabina
Ålder: 23 år
Bor: Smedjebacken, Dalarna
Civilstånd: Singel
Familj: Mamma, Pappa och en storebror
Sysselsättning: Jobbar, är i stallet 7 dagar i veckan (min häst)

Varför började du blogga?
- Jag minns inte riktigt varför jag just började blogga. Men var väll att jag började läsa några kompisars bloggar och ville testa att ha en blogg och se
hur länge jag skulle klara av att ha en blogg. Men visade sig att jag nu har haft den här bloggen i snart 3år om jag minns rätt.

Vad har du för syfte med din blogg?
- Jag hoppas att kunna inspirera någon med mina bilder, det jag gör om dagarna i stallet osv.

Vad har du för skönhetstips?

- Jag har verkligen inga skönhetstips om jag ska vara ärligt =) haha

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Mycket bilder och "lite" text. Blir rätt jobbigt att läsa för mycket text i en blogg. Så lagom med text gärna "intressant" om t.ex, vardagen osv.

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser ganska många bloggar, mest vännernas bloggar som t.ex. georginaa.devote.se, mariiiionpalojarvi.blogg.se, vanessagustavsson.blogg.se, iiisaabeelllee.blogg.se

Hur många läsare har du per dag?
- Jag har väll ungefär 20 läsare just nu men hoppas på fler såklart =)

Vilka är dina förebilder?
-
Hmm, vad svårt faktiskt. Men det är nog min tränare (ridning) som heter Sofia då. Hon är otroligt duktig med hästarna, bra på att lära ut saker på vad
man ska träna på och komma vidare med allt med ridningen. Men annan just förebild har jag nog ingen om man ska vara ärlig ;)

1 Sabina:

skriven

Kul att man kom med nu på din intervju =) Synd att man glömde skriva med sin blogg :) haha Men det fixas nog :P

Kommentera här: