Ha en underbar helg!

Igår
Då skulle Stefan jobba kvällen, så jag umgicks med min fina vän Mia. Jag följde med henne och handlade och vi handlade lite gott till kvällen. Såsom mjölk till kaffet bland annat ;) Sedan satt vi och bara pratade en massa. Om allt möjligt. På kvällen sen var jag med i Karlavagnen och pratade om att jag mediterar. Gick väl sådär kan jag tycka i början. Igår bestämde sig även jag och sambon för att bli vegetarianer. Har fått ganska negativa åsikter om det, men det bryr jag mig inte om :) Det är vårt val.

Idag
Sitter jag och tittar på nyhetsmorgon. Vill ju så gärna se allting om lilla prinsessan som föddes igår 04.26. Jag tror det blir någonting med Lillian eller Desirée, men får se :) Jag gissade i alla fall rätt på att det blev en sessa :)
Ikväll blir det myskväll!
Prinsessans namn: Estelle Silvia Ewa Mary
Hertiginnadöme: Östergötland

1 SARAH CARLSTEN:

skriven

Asså idag har jag faktiskt noll planer :O sj?

2 Sabina:

skriven

Jo, det är rätt fint namn. Men kanske lite udda oxå för den delen :P

3 Hannah och Bella:

skriven

Tack!

Jag ska åka till åre ;) sj?

4 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Okej, ja det var jättefint :)

5 dajana:

skriven

SVAR; hehe okej! njaa jag bryr mig inte om det där med prinsessan, 100tals kvinnor fick barn samtidigt som henne så no big deal för mig. :p

6 Josefine:

skriven

Va med och tävla om att bli veckans blogg ! :D

gå in här - http://ideot.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-d-1.html#comment

7 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

Får se, sj? :)

8 JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo:

skriven

Hoppas du får en fin fredag :)

9 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Ja de va de verkligen. :D

Hoppas din dag blir mysig. :D Är ju fredag! :D

10 Anna:

skriven

vill du vara med på Dagens Blogg ?

Och visas inför 60-100 läsare ?



Klicka här då -

http://styleez.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment



kram !

11 patricia:

skriven

sv: alltså ärligt talat så bryr jag mig faktiskt inte om det där, tycker det är så onödigt att dom ska göra så stora saker av allt.. men det finns ju tydligen dom som tycker det är kul med kunga familjen..

12 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Ok. Ja jag hörde det, tyckte att det var ett fint namn :)



Coolt att du bestämt dig för att bli vegetarian tycker jag! Hur kommer det sig att du blivit det? :)

Tack, detsamma!

13 Anna:

skriven

Men hanna är ju sjukt skön ju ! :D

Jadå.. tycker dock att det är lite långt och komplicerat :/

Ja men tack det samma! :D

14 L I N N:

skriven

Hehe okej!

Njae med mig är det inte speciellt bra.. Du förstår om du läser dom 2 senaste inläggen :(

med dig då? :)

Tack desamma!<3

15 Anonym:

skriven

SV: jättekul! Lite för mycket dricka kanske bara haha :) Vad ska du göra i helgen då?*



/ http://awagardi.blogg.se

16 Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]:

skriven

svar: Detsamma :D

17 Patricia♔:

skriven

Nu tycker jag ju inte att Ewa och Mary är så roliga namn, men Estelle som väl är hennes tilltalsnamn är ju sött:)

18 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; Nae, tyckte faktiskt inte den nya prinsessans namn var så fint!

19 Maja | Ssuperfoto:

skriven

Hej! Snygg blogg.

Ha en bra fredag, följa varandra på bloglovin? :)

20 Elin:

skriven

Okej, sorry förlåt. Tyckte namnen var sådär, vad tyckte du?

21 emelie - en av örebros näst största bloggar -:

skriven

hejsan, va bra att höra, jodå jag mår fint! :)

aww vad fint namn på prinssesan!! :')

22 Marika:

skriven

Svar: :) Det har varit lite sol men mest molnigt idag faktiskt. Men på kvällen nu sprack det upp så solen tittade fram och det blev klarblå himmel :) Hos er då?



Jättefint namn :) Dock hade jag hellre sett att hon hade fått Alice som tilltalsnamn men det är ju inte upp till mig att bestämma :)

Tack detsamma :)

23 wilma:

skriven

sv: härligt!:]

idag har jag varit i skolan, träffat ett par kompisar på stan och sedan får jag se vad som händer. själv?:)

24 Anonym:

skriven

sv: Idag chillar jag bara som vanligt :D själv då?



Ja det fick hon. Jag gillar inte kungafamiljen särskillt mycket.

Gillar inte namnet Estelle heller eftersom det påminner om estrella (haha), men dom andra namnet är ganska fina :)

25 Elin:

skriven

Vad tycker du om tavlan jag målat?



26 Linda:

skriven

sv: allt e bra med mig du ?

27 ♫♪ Sandra T:

skriven

ha en fin kväll! :)

28 Sara [Smink, Tips, Vardag, Naglar]:

skriven

Svar.

Det är bara bra! Själv?

Vad jag tycker har jag faktiskt svarat på i min senaste videoblogg! ;) Checka!

29 herr:

skriven

finfin blogg :) !

30 Isabelle:

skriven

Tulpaner är sååå fint! :-)



Sv: På lovet ska jag hinna med ett IKEA-besök och umgås med vänner men framför allt vila! :-)

Jag gillar namnet Estelle! Superfint!

Ha en trevlig helg! Kram!

31 Louise - Fotoblogg:

skriven

sv: tack dsm!

32 Jonna:

skriven

Det blev ett par vita :)

Tack!

Ja, det va fint, lite ovanligt, men fint! :) Tack, detsamma!

33 Emma:

skriven

Jag gissade med på en tjej :)



Å mediterar du spännande :)

ha en fin helg, imorgon ska jag på ett event med nelly :)

34 Klara:

skriven

Sv: Allt är bara bra, och du själv :) ?

Jag vet, men tycker inte estel var så jättefint. Eller det är ju fint men svårt att stava, utala osv ;) Vad tycker du om namnet?

35 Anonym:

skriven

Fin bild :)

36 Esmeralda<3:

skriven

sv: jaa det var fint och ovanligt men ville faktiskt att hon skulle heta Alice, det skulle passa henne:D

37 Cassie :):

skriven

sv: superfint! :)

idag har jag varit hos min pöjk :)

dudå?

38 Thessie:

skriven

Okej, ja, sj?

39 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Ja, Prinsessan fick verkligen ett jätte fint namn! :D

40 malin:

skriven

hihi jao :D

I helgen blir det..mys hehe vet inte mkt ännu själv?

41 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Kuligt, Estelle är ju jättevackert! Ska du se melodifestivalen?

42 Eva:

skriven

Tänkte höra med dig ifall du har lust att hjälpa mig med att byta till den andra headern du gjorde till mig? jag vet inte hur man gör, vågar mig inte riktigt på sånt. vill ju inte råka ha bort någonting =P

43 Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆:

skriven

Fin bild! :D

Kommentera här: