Die sonne scheint und das wetter ist warm

Nu är snön borta och det underbara vårvädret är här!

Jag berättade ju för en vecka sedan
Att jag var och intervjuade en tjej åt tidningen. Nu igår var artikeln med i tidningen :) Och nu idag mötte jag mamma för att få tidningen då vi inte har den hem till oss. Jag är riktigt nöjd med resultatet i alla fall :) Har redan två nya grejer som jag vill göra för tidningen så vi får se :) Jag hade ju praktik där i 6 veckor och det är jag verkligen tacksam för. Jag får skriva och ha det som lite frilansjobb. Har fått en hel del efter att jag avslutade praktiken där. Kanske blir jobb, får se!

Apropå en annan grej
Sedan vi flyttade in här, ca ett år sedan, så tror jag att den andra tjejen som bodde här hade en 'ingen reklam'-skylt. Och vi tog bort den, men nu ska den upp igen tycker vi. Man får en mängd reklam varje vecka och vi läser kanske hälften av det om inte ens det. Så slänger man ju bara det sen. Onödigt och inte bra för naturen. Så en skylt ska upp :)

1 josefines.se:

skriven

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥

2 JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo:

skriven

Tack! :) script något haha xD vet ej

3 Anonym:

skriven

svar: men ja, eller hur ;)

4 L I N N:

skriven

Är i skolan, plugg och dans, själv då? :)

5 Louise - Fotoblogg:

skriven

sv: allt är fint med mig :)

Roligt att du var med i tidningen !

6 MyzaaN:

skriven

härligt att höra :D jag gör inte så mycket själv dÅ? :D kram

7 Louise - Fotoblogg:

skriven

sv: Haha gud vad man kan läsa fel ibland :)

8 Hannah och Bella:

skriven

Är lite sjuk så det blir bara sängen idag:)

9 Hannah och Bella:

skriven

Är lite sjuk så det blir bara sängen idag:)

sj?

10 Anonym:

skriven

SVAR, ska ta det lungt idag, du då? :)

11 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

duktigt :)

ska städa haha

12 SARAH CARLSTEN:

skriven

13 Marika:

skriven

Svar: Haha, låter som en rolig dag ;)

Det börjar bli bättre med förkylningen :) själv då?

14 Sara [Smink, Tips, Vardag, Naglar]:

skriven

Svar:

Jag gör inte så mycket, svarar på lite kommentarer och ska väl snart börja plugga! Själv?

15 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; ja tack allt är bra med mig. Själv ? :)

16 Josefine:

skriven

Sv: [email protected]

Tack så mkt!;)

17 Linda:

skriven

spelar harpan ! xD

18 Angie Obell:

skriven

gör dudå?

19 Patricia♔:

skriven

sv: Jag testade båda kexen och jag kan hålla med dig, båda var goda:)



Kram

20 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

helt okej, sjdå?:D

21 MADDISENJ:

skriven

Det är fint med mig. hur mår du?

22 alva:

skriven

sv: jaa! jag är sjuk men annars är det bra! :) ska du göra något roligt i helgen då? :D

23 - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet:

skriven

SV: Hihi okej. Vad händer ikväll då?

24 Lil bex':

skriven

du kommenterade inlägget där jag skriver om vädret åsså frågar du hur vädret är...

25 Sofia:

skriven

svarar på kommentarer, tänkte få upp bilder på skorna jag fick idag och sen slänga mig in i duschen :)

26 Rebecca:

skriven

Vad bra :) Min mejladress är [email protected]

27 Lil bex':

skriven

ja det gjorde du, de e lugnt

28 Jonna:

skriven

ja, han hade det bra :)

Ja, jag fick ett par converse som jag ville ha :)

29 emelie:

skriven

hejj,,allt bra med dej? :))

30 Sabina:

skriven

Låter härligt juh =) Här har vädret varit kanon =) Så har väll man tillbringat sin dag i stallet kan man säga...

31 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- okej. Ingenting speciellt, själv? :)

32 Elin:

skriven

Tack tack!



Jag har bara vilat mig hela dagen,

33 patricia:

skriven

sv: härligt :) jag ska bara ta det lugnt :)

34 Valentina:

skriven

Vad kul! Låter som du hittat ett riktigt roligt jobb! :)

35 Esmeralda<3:

skriven

Hej!

Ville bara kika in och önska dig en härlig kväll:)

Ha det bra^^

36 amanda-en tjej på 15 vintrar:

skriven

vad är medialterapet (stavning?) hihi :D

37 tess:

skriven

Sv: jo men det är lite så jag med har tänkt, kanske kan göra lite varje kväll eller lite varje dag sådär, så till slut så kanske man verkligen kan slappna av på riktigt sådär :) Blir nog kanon!!

Men jotack, allt är fint med mig. Trött som vanligt & helt stel i nacken efter en heldag på stan med mina systrar. Allt fint med dig då?

Kram

38 Madeleine ♥:

skriven

sv; idag har jag inte gjort så mycke, fotograferat lite med några vänner!

självdå? :)

39 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Härligt att höra, du kan läsa om min dag i mitt senaste inlägg ;)

40 Isabelle:

skriven

Vad roligt! :-)



Sv: Allt är bra med mig! Så skönt att ett lov väntar! :-) Hur är det med dig?

Kram!

41 felicia - fotokobran:

skriven

sv; ja, allt är bra, sj? :)

en lite kul fråga: har du någon gång ljugit eller låtsas vara någon du inte är här på bloggen? :)

42 sanashaba':

skriven

sv; jorå, det är bara bra! Själv?(:

43 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Kikar in och vill önska dig en trevlig kväll. :D

44 VAANILLAA - Göteborgs skönaste blogg!:

skriven

Sv: Jag har pluggat en massa och varit i skolan! Själv då ? kraaam :D

45 Anna:

skriven

Musik och sen blir det att kolla big brother <3

46 Cassie :):

skriven

sv: jo,det är bra, självdå? :D

47 Anonym:

skriven

ska kolla på bb nu sjdå? :)

48 amanda 17år & mamma!:

skriven

Sv: Detsamma :) allt bra med oss här, sj?:)

49 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: Bra tack :) Händer det något speciellt i helgen då?

50 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

tycker också att det är jobbigt med reklam

51 Anonym:

skriven

sv: tack <3



Ahokej, jag gör inte så mycket :p

52 t:

skriven

förlåt för sent svar.

men allt är bra med mig :)

Kommentera här: