Orginal hårfärgen

Jag är ju egentligen inte blond
Första gången som jag färgade mitt hår var när jag gick i sjuan/åttan. Då hade jag svart underhår till mitt cendre hår. Sen valde jag att färga det svart när jag gick i nian och sen vart det liksom brunt för mig. Nu idag har jag en mer rödare ton, då jag älskar rött hår. Syrran färgade ju det när dem var hemma och jag valde då mahogny brun. Och att det blev rött gjorde ju ingenting direkt :D Sedan älskar jag svart hår!


På första bilden går jag på lågstadiet och andra bilden går jag i sjuan/åttan. Där ser ni det svarta underhåret.


Och såhär ser det ut när jag nyss färgat det :)
1 Patricia♔:

skriven

Båda hårfärgerna var fina tycker jag:)

2 Cassie :):

skriven

sv: jo, jag väntar på att min kompis ska komma hem..

hihi, va fint det blev :)

3 Madeleine ♥:

skriven

sv; tack så mycke!

ja allt är bra med mig! allt bra sj? :)

4 Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]:

skriven

svar: visst :D

5 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

inget speciellt haha, sj? :)

6 L I N N:

skriven

Det är pappa som har laddat ner åt mig :)

Det är sjukt bra!

7 Anonym:

skriven

ska bara ta det lugnt sjdå? :)

8 JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo:

skriven

Hoppas du får en toppen onsdag :D

9 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Härligt! Sitter i skolan, själv? :)

10 Sofia:

skriven

bara fint :) sj?

11 Hannah och Bella:

skriven

Rekomenderar alla, Woody Allen är helt fantastisk!:)

12 Jonna:

skriven

Okej :)

han har varit i USA på jobbresa!

13 Louise - Fotoblogg:

skriven

Hoppas du får en bra dag! :D

Allt bra ?

14 Emma:

skriven

okej.. Jepp, det e bra. Sj? :)

15 Louisa - Fotoblogg:

skriven

Okej, är sjuk... Själv? :)



Var gärna med i min fototävling du som tar så fina bilder! :D

Kram

16 Lil bex':

skriven

värsta förskylningen !

17 Linda:

skriven

ingenting, du :)?

18 Josefine:

skriven

Sv: Jättegärna!;)

19 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; idag gör jag inget speciellt, vad gör dudå?

20 sanashaba':

skriven

sv; jaha okej! Tack för tipset! :D

21 Sabina:

skriven

Inte så värst mkt. SJ?

22 Marika:

skriven

Svar: Tack! :)

Idag har jag pluggat en massa och resten av dagen ska jag tillbringa i soffan, du då? :)

23 Chriis:

skriven

S:V okej jag håller på att fixa med naglar :)

24 Anonym:

skriven

SVAR; jaha det låter bra :)

25 Emma:

skriven

Alltid trevligt att träffa vänner :)

Idag har jag inte gjort mkt, en grå dag både ute och inne, du då?

26 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

sv: vad bra :D

27 Elin:

skriven

Tack snälla! jag kollar just nu på Tv. Allt bra?

28 felicia - fotokobran:

skriven

sv; inte så mycket, sj? :)

29 Sara [Smink, Tips, Vardag, Naglar]:

skriven

Svar:

Det är bra! Själv? :)

30 Rebecca:

skriven

Hej, jag undrar om du kan tänka dig att göra en design till min blogg om du har tid & lust? Det var 70:- det kostade va? Kram Rebecca

31 Designomodebloggaren Viktoria!:

skriven

Hej.



Jag säljer min munkjacka i min blogg. Så titta gärna in i min fina blogg. <3 Kram Viktoria <3

32 tess:

skriven

Sv: Jo men jag har testat, och jag menar, jag kan verkligen inte släppa allt. Men det var ändå väldigt skönt, den där tiden för bara sig själv. Inget som fångar ens uppmärksamhet så som data, tv eller något annat sådär. Så det var skönt, men som sagt, tankar poffade upp hela tiden, hihi :)

Men allt är bra med mig, trötttt, haha :)

Du själv då?

Kram

33 malin:

skriven

tittar på tv och ätter lite gottis haha man ska ju njuta när man har lov!

34 VAANILLAA - Göteborgs skönaste blogg!:

skriven

Sv: Jodå, det är bra! Själv då ? kram :D

35 Thessie:

skriven

- okej, jaa! jag har bara vart i skolan osv, sj? :)

36 wilma:

skriven

söt blogg!:]

allt bra med dej?:)

kram

37 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: bra tack. Hur är det med dig idag.?

38 Elin:

skriven

Ska du gör något kul i helgen som kommer?

39 Emma:

skriven

Fin hårfärg :)



Hoppas du har en fin dag :) denna kungabebisdag!

40 Anette:

skriven

Jodå jag trivs jättebra där.

Lite mycket att göra ibland men hjärnan tar kommandot och man fattar inte hur man klarar av vissa saker ;)



Jajjemen:) sj?

41 alva:

skriven

sv: allt är toppen här! sj?



jadu lite svårt att förklara. alla vi i klassen såg på en film och sen gick vi ut efter den och tog roller där ifrån men svårt att förklara. film: Dårfinkar och dönikar.

42 Amanda 17år & mamma!:

skriven

Hittade just hit & lämnar ett spår efter mig och min unga mammablogg!:) kram

43 Klara:

skriven

Fint hår du har!



Najs blogg du har :D

Kommentera här: