Tandläkarbesök

08.00 ringde klockan
Dags att gå till tandläkaren! Jag hade fått en tid vid 09.10. Så jag tog mig först en dusch och gjorde mig ordning och sedan vid kvart i nio tiden gick jag bort mot tandläkaren. Jag har alltid haft en fobi för just detta och sjukhusbesök. Men allting gick superbra! Jag skulle ta bort tandsten bara och jag vet ju hur det går till varje gång. Varför då denna nervositet? Och när jag skulle betala kostade det bara 100 kr! Jag förväntade mig mer, men 100 kr blev det.

Nu
Sitter jag och kollar på Hem till gården. Har ätit lite lunch, i form av qourn-filé :) gott! Senare när sambon slutat ska vi gå och handla. Sen blir det myspys med teveutbud :) Fick även hem ett paket idag. Hade budat på Big Brother 2003. Så den ska jag kolla på sen :) Nya Big Brother började ju igår, men har inte den kanalen så missade de..

Nu kommer fler bilder från sambons födelsedag!










Stefans mästerverk!
1 Anonym:

skriven

SVAR; jaha vart kollar du det ? :)

2 Lil bex':

skriven

skönt inget händer idag eftersom ja e sjuk, sj?

3 L I N N:

skriven

Riktigt gott! :D

Vi tog både friterat och någon mix så delade vi :)



Jag vet faktiskt inte, bara ta det lugnt, plugga & kanske fixa med bloggen, durå? :)

4 ♫♪ Sandra T:

skriven

ha en fin vecka! :)

5 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

kom nyss från borås, sj? :)

6 alva:

skriven

sv: jag med! i morgon ska jag spela upp en teater med klassen! :D jag tävlar i simning! <3 vad gör du för kul i dag?:D

7 Linda:

skriven

typ en kampanj sida, tänk typ Gstar märket och sen e det 50 % rabatt på det i några dagar då folk har chansen att köpa saker dem vill ha till ett bättre pris, finns även typ nelly skor jag köpte 2 par skor för 139 kr styck :) nice va? vill du bli medlem säg din mail så bjuder jag in dig:D

8 Isabelle:

skriven

Gott med tårta!



Sv: Allt är bra med mig, är fortfarande tagen av Mieteks föreläsning som hölls idag. Hur är det med dig?

Idag ska jag plugga, vad gör du? :-)

9 Marika:

skriven

Svar: Här är det bara bra! Själv då? :)

10 Sofia:

skriven

kom precis hem från praktiken :)

11 VICKANY- mode&tips! DAGENS BLOGG PÅGÅR:

skriven

sv: visst är den! måste plugga:/ durå?:)

12 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: vart i skolan, du då? ;D

13 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Härligt att höra! :) Jag måste verkligen plugga idag! Annars har jag inga planer för dagen ^^

14 Hannah och Bella:

skriven

Jättebra tack! :)

Vad har du gjort än så länge idag?:)

15 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- ska strax iväg till stallet, själv? :)

16 sanashaba':

skriven

sv; jo det funkar med mig, huvudverk bara! Själv?(:

17 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; Nej jag hade ingen favorit i melodifestivalen denna delfinal. Hejar förövrigt på Loreen! Vem hejar du på?

18 tess:

skriven

Sv: Okej, men då kanske man får börja med lite meditering då, tack så himla mycket för tipset förresten!! :) Vet du någon bra sida man kan läsa om det?

Jo, det var riktigt roligt med ultraljud idag faktiskt, det är så spännande att se den lille röra sig där inne. hihi

Kram

19 Chriis:

skriven

SV: jadå det är bra sj? :)

20 Sabina:

skriven

låter bra de =) Jo det får jag hoppas och säger det samma

21 Carmela:

skriven

Mums, tårtan ser god ut :D



Sv. Bra att höra! Själv mår jag också bra förutom att jag är lite trött p.g.a att jag bara sov 4 timmar inatt :/

22 Patricia♔:

skriven

Usch, jag har inte varit hos tandläkaren på flera år, just för att jag hatar det så mycket. Duktigt av dig att gå dit!

23 Madeleine ♥:

skriven

sv; härligt! Idag har jag bara varit i örebro, annars ska jag nog inte göra så mycke!

självdå? :)

24 Josefine:

skriven

Fina bilder! Allt bra?;)

25 Anonym:

skriven

sv: Japp allt är bra :D själv då?

26 Anonym:

skriven

sv, inget, dusj? :D

27 elin:

skriven

Ja, det är bra med mig också. Haft en bra dag?

28 malin:

skriven

ikväll blir det vara med bästevän igen :D<3

sj?

29 Ebba:

skriven

Fina bilder! :D

30 Emma:

skriven

Å jag gillar inte heller tandläkarbesök, var där nyligen och ska laga ett hål nu i början av mars, ursch:/ Har visst två visstomdständer ska jag måste ta ut med, det vill jag verkligen inte och har inte råd med det heller...



Jag gillade Ranelid men han kunde ju sjungit lite mera ;)

31 S A R A:

skriven

sv; haha åh shettisar är så söta! :D

det är bra med mig hur är det själv? :)

32 Jonna:

skriven

jo, det är helt okej med mig :)

Hur är det med dig?

33 Louisa - Fotoblogg:

skriven

Vad fina kort! :)



Jag har ridit i fem år och har nu en egen ponny som jag utbildar och tävlar! :)

Kram

34 Linda:

skriven

Tur att de gick bra hos tandläkarn, usch tkr inte heller om att gå dit!

Sv: Okej, nice ändå :) Jag gör inte så mkt...sitter och kollar på tv. Ska snart lägga mig, jättetrött :( kram

35 A common blogg -:

skriven

Viktig fråga!

Vore kul om just du svarade men annars;

allt bra?:)

36 Anonym:

skriven

SV: jag kom precis hem från en sleep over med tjejerna så jag ska ligga och ta det lugnt ikväll! :) Dudå finis?



Kram / http://awagardi.blogg.se - smakprov på det goda livet

37 felicia - fotokobran:

skriven

sv; ja, allt är bra , sj? :)

38 Thessie:

skriven

- vad bra då :) ska kolla big brother, sj? :)

39 ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

sv; Jag "bor"/pluggar i Nässjö :).

Åh, men då tycker vi samma där. Hoppas även att du får en toppen dag söta du. Kram :)

40 Patricia♔:

skriven

sv: Sant. Både jag och pojkvännen borde boka tid för oss, men det skjuts upp hela tiden haha. Hur känns det att ta bort tandsten då?:P

41 Dennis:

skriven

Så god mat! Och vilken tårta! Så hungrig man blev nu! :(

Kommentera här: