Tänk mindre på vad folk tycker om dig

Tänkvärt:

Pratar du bakom MIN rygg - betyder det att jag är längre fram än du.
Kommenterar du MITT liv - betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt.
Har du tid att leta efter MINA misstag - betyder det att du är avundsjuk.
Fortsätt du med detta... Så lever JAG livet under tiden.

å

1 Sofia:

skriven

ja :D

2 Madeleine ♥:

skriven

sv; jag piercade mig! :)



vad kul, ni får hare så bra där! idag har jag inte planerat att göra något särskilt :)

3 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: kul :D

jag ska vara med min pojkväns familj :)

4 Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]:

skriven

svar: nice! Jag gör inte så mycket :D

5 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: Ja, själv då? :) Ska du äta någon semla idag då? Jag blev precis påmind om att det är fettisdagen idag, haha ;P

6 elin:

skriven

Den var bra, vad gör du idag?

7 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

jättebra citat!!



sv; okej :)

jodå det är bra, hur är det med dig?

8 Chriis:

skriven

SV: härligt :) tänkte plugga lite sj?:)

9 Cassie :):

skriven

sv : jag ska kolla på masjögnistan, en fotbollscup, dudå? :)

10 Isabelle:

skriven

Sv: Mietek var och föreläste om sin tid i andra världskriget, så rörande!

Ikväll ska jag och gymma med vännerna, vad hittar du på? :-)



Kram Isabelle

11 Jonna:

skriven

så bra :)

Idag har jag städat och så kommer min sambo hem från sin resa snart och då ska vi äta lite och mysa :)

Själv?

12 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

mys :)

Det är bra, sj? :)

13 Bezzie & Dellz - Två liv, en blogg ♥:

skriven

Så rätt ! Man ska inte bry sig så mycket om vad folk tycker och tänker om en. Man ska stå upp för sig själv :)



/dellz

14 angelina:

skriven

jo det var bar :D ska du käka nån semla idag då+D:

15 tess:

skriven

Sv: Oh vad coolt, så fort jag är färdig här ska jag testa med en gång, och se hur det går.. annars brukar jag ha väldigt svårt för att bara slappna av & det, men får se hur det går :) Tack så mycket!!!

Kram

16 ronja:

skriven

sv: Låter bra det :D

Jag chillar, lysssnar på awesome musik och har gjort en bloppis med massa kl'der! :D själv då?

17 Lil bex':

skriven

nja när ja e sjuk brukar ja ligga i sängen duscha mkt och dricka mkt typ hehe

18 ADAMSRUM [FOTO&VARDAG]:

skriven

Hej, Anmäl Dig till min Veckans blogg. Vinnare 1,2,3 kommer den 24e Februari :D LÄNK : http://adamsrum.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

19 Louisa - Fotoblogg:

skriven

Ja, allt är bara bra! Själv?

Kram

20 Anonym:

skriven

SVAR; idag ska jag träna, själv? :)

21 Anonym:

skriven

SVAR; idag ska jag träna, själv? :)

22 sanashaba':

skriven

sv; vad för tips?(:

Idag har jag vart i skolan och ska strax iväg för att träffa kompisar, själv?(:

23 Hanna:

skriven

jorå samma här :)

haft en bra dag?

24 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Okej! Jadå, själv? :)

25 Emma:

skriven

Hej!!



Ja.. idag har jag varit och shoppat med kompis :) Fredag ska jag fira mormor och dom andra dagarna säkert kompisar vet inte riktigt. :) Är du ledig??

26 Marika:

skriven

Svar: Vad härligt :) dessvärre har jag blivit sjuk nu :( var i skolan och redovisade och sen åkte jag hem och sov och nu skulle jag behöva plugga men jag orkar inte.. du då?

27 Linda:

skriven

haha kej:D allt e bra du då?:D

28 MADDISENJ:

skriven

Bra skrivet tjejen! Med mig är det fint. Hur mår du?

29 Sabina:

skriven

Min dag har bestått av jobb, stallet och nu sitter jag här och inte gör så värst mycket. Sj`?

30 L I N N:

skriven

Åh det lät gott! :D



Hehe okej trevligt!

Jag kom nyss hem ifrån stan, har ätit & fikat med ett par vänner :)

31 Hannah och Bella:

skriven

Mysigt!

Ja, allt är jättebra tack. Sj?

32 JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo:

skriven

Gissa vem som är tillbaka? :)



HOPPAS ALLT ÄR BRA :D KRAAAAAAM

33 t:

skriven

fin blogg

34 Anonym:

skriven

kollar på tv sjdå? :)

35 Josefine:

skriven

Sv: Ja, allt är bra med mig, jag mår väldigt bra, tack!;)

Ja, ja skulle gärna vilja ha en personligare design, inte kul med den jag har... Din är riktigt snygg, coolt att du har gjort den!;)

36 Emma:

skriven

Bra skrivet!



Har fikat med en vän idag på stan :) Du då?

37 malin:

skriven

varit på vattendico med några kommpisar hehe :D

Kuul :D

38 VAANILLAA - Göteborgs skönaste blogg!:

skriven

Sv: Förlåt för sent svar! Jag ska inte göra så mycket, ska sova nu! vad ska du göra imon då ? kram :D

39 Anonym:

skriven

Sv: Ja du har så rätt gumman, men jag har jobbat natt i fyra år så är lite smått trött på de men du har s rätt man ska inte klaga! finns alltid dom som har de "värre". Vad är meditialterapeut? eller hur de stavas:p

40 patricia:

skriven

sv: idag ska jag till skolan, sen hem och plugga. själv? :)

41 Eva:

skriven

vilken bra text!! hoppas allt är bra med dig? /Eva =)

Kommentera här: