Vårvädret håller i sig

Idag vid halv åtta
Ringde klockan och vi åkte mot Halmstad. Vi åt frukost på Maxi i Flygstaden och man fick mycket för pengarna. Jag tog lyxfrukost som var med juice, yoggi, två frallor och en cafe latte. Riktigt gott och de hade skitmycket pålägg och även ägg. Bäst var att de hade keso som man kunde ha på sina frallor.

Shopping
Åkte sedan till stan då vi gick på Tigr, en ny butik som har allt möjligt till otroliga priser. Stefan fick ett iphoneskal av sin mamma nu när han fyllde år, men de var inte riktigt hans smak så han bytte till ett riktigt fint blått skal. Sedan var vi på tippen bland annat och sen på Grizzly där vi handlade en hel säck med spån skitbilligt! Och lite annat gott till våra små djur. Sedan handlade vi middag, vegetariska grejer :)


Frukosten. Stefan fick den med köttbullarna på då jag inte vill ha de. Stefan är inte helvegetarian som jag, om de finns kött tar ha det.



1 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Städar och så, själv? :)

2 Anna:

skriven

Sv: allt är super bra, sj ? :)



kram!

3 Anonym:

skriven

tar det lugnt bara sjdå? :)

4 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

mys :)

vart ute en sväng o ska ut nu igen snart :)

5 L I N N:

skriven

Tack hihi ! :)

Jag sitter och tar de lugnt bara :) Dudå?

6 Hannah och Bella -ZOLO-:

skriven

Mysigt!:)

Ska åka till åre!

kram

7 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Nja inte mkt. :D sj då?

8 Thessie:

skriven

- okej, låter mysigt, jag ska inte göra något speciellt :)

9 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Ah jag förstår, det kan ju vara ganska bra att vänta tills man är vuxen och växt klart.

Haha ja men tur att det bara är jul en gång om året då :) Jag är inte vegetarian men äter inte kött så ofta och älskar vegetariskt, det finns verkligen mycket gott!



Vet att många vegetarianer äter fisk, gör du det eller avstår du från det med?

Kram

10 Isabelle:

skriven

Sv: Det är lugnt! Det gör absolut ingenting! Jag hör av mig via mail när jag har skickat pengarna! :-)



Kram!

11 Anonym:

skriven

SVAR; får se vad som händer, ska nog träna och sen ha filmmys, du då? :)

kram

12 Linda:

skriven

Jag gör inte alls typ,;d du?

13 Emma:

skriven

Jag kommer inte ihåg vad vi pratade om faktiskt :)



Hoppas du har en fin helg iaf!

14 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; ja tack allt är bra med mig, själv? :)

15 Sabina:

skriven

Idag har man varit och hälsat på en ponny som jag tog hand om i ca 2,5 år och sedan har man väll bara slappat hela dagen ungefär. Sj`?

16 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven



Hoppas du fått en bra start på helgen! :D

17 malin:

skriven

ahha roligt!:D

Jag var med mamma på stan och tittade lite och fikade :)

Blir nog melodifestivalen här med hihi ;D

18 Esmeralda<3:

skriven

sv: det rullar på sj??

19 Elin:

skriven

Det ska jag göra. Haft en bra lördag?

20 Jonna:

skriven

Jag har hjälpt min sambos bror och hans tjej att flytta. :) Sen nu blir det bara mys framför tvn!

Själv? :)

21 ABSOLUTEELIN:

skriven

härlig blogg!

ha en fin helg :)

22 Emelie Eriksson:

skriven

Hejsan!

Jag har en frågestund på min blogg eftersom den fyller 1 år idag :) Jag skulle bli superglad om du ville fråga mig nåt + att om du frågar mig nåt så får du en länk, alltså får du kanske 100-150 nya läsare.. toppen va? :)



Klicka bara här → http://byyemelie.blogg.se/2012/february/min-blogg-fyller-1-ar.html#comment

23 Anonym:

skriven

Sv: Min alla hjärtans va inget speciellt, vi är dåliga på att "fira" saker :p Hur va din?

Åh va mysigt de ser ut på bilderna, skönt att de börjar bli vår!! :D

Kram

24 emeliee:

skriven

bara bra med mig idag, sjdå? :))

25 amanda:

skriven

jaa eller hur!? :D visst är det härligt med vårvädret? =) vad fotar du med för kamera? :)

26 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: Okej :D Jag med, men jag tyckte inte det var så bra.

Hur är det med dig då?

27 cec- mode&skönhet:

skriven

bloppis på bloggen, fynda massor oanvända skor, smycken, väskor, kläder mm. =)

http://www.nattstad.se/ceckarlssson?id=2608936

28 w:

skriven

sv: låter härligt!:]

stan hela helgen, varje dag!:]

29 Elin:

skriven

Såg du Melodifestivalen igår?

30 Anonym:

skriven

Gott :) Godmorgon!

31 Marika:

skriven

Svar: ÄLSKAR vädret just nu. Man blir ju så himla glad av solen :)

Idag har jag inte tänkt göra så mycket, måste dock plugga lite och så tänkte jag sätta mig på balkongen med en kopp te. Du då? :)

32 Anonym:

skriven

sv: Det låter bra det! :D

Detsam,a!

33 Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]:

skriven

hoppas du haft en bra helg :D

34 -MHANNAS.BLOGG.SE-:

skriven

Hej! Vill du ta del av mina hundratals läsare? Var med och tävla i Dagens blogg i min blogg! Avslutas 21.00 ikväll! Hoppas du är med och tävlar finis! Lycka till!

35 Eva:

skriven

Hej jo det är bara bra med mig. Ja jag brukar kika in hos dig då och då =)

Och underbart väder är det ju nu också, känns skönt! Hoppas på att våren kommer tidigt! =) Ha en fin söndag!

36 Jennifer Ljungquist:

skriven

tjenare, fin blogg. Nu är man hemma ifrån fjällen igen och bloggen är i full rulle igen. Vad har du gjort på sportlovet ? kram

37 Sandra:

skriven

svar: aha trevligt! :)

idag har jag inte gjort mycket vettigt..



Händer i veckan då? :)

38 EMMAS!:

skriven

sv: nej jag har annonserna i min meny och det tjänar jag på :D

39 Klara:

skriven

Sv: Jag kan stava det nu, haha men fortfarande förstår jag inte hur man säger det? :3



Idag har jag träffat kompisar och slappat 8D

Du själV?

40 - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet:

skriven

SV: Åh vad mys då!

Jag ska ligga och spela the sims 3! Hihi, har du spelat d ngn gång?

41 johanna:

skriven

sent svar: åh så kul :D det är bra med mej, själv? :)

42 Patricia♔:

skriven

Hur länge har du låtit bli att äta kött?

43 felicia - fotokobran:

skriven

sv; jo det är bara bra,sj? :)

44 alva:

skriven

sv: jaa det gick jätte bra! :D allt är bra här, har nyss blivit frisk! :D händer i dag? :D

45 alva:

skriven

sv: ja det var faktiskt jätte fint! först när jag hörde tänkte jag men va???men sen vart det fint när man tänkte på det! <3 eller vad tycker du? kram

46 Angie Obell:

skriven

härligt :)

47 Roxana:

skriven

Är det köttbullsmacka? :D

48 Celine - www.celinejaarnek.se:

skriven

Heej sötis! ♥ Vad händer ikväll? :)

Kommentera här: