24 januari

Igår
Då blev det att jag gick upp till Nicco. Vi åt scrambled eggs och prinskorv till lunch. Supergott! Hade lite dill på och de blev ännu godare! Till det åt jag också min solrosmacka som är så underbart god! Sen blev det kaffe och jag fick den nyttigare efterrätten som jag berättat om med kesella, kiwi (eller annan valfri frukt) och digestivekex. Smarrigt! Var hemma runt halv sju tiden då de blev kålpudding med potatismos till middag.

Idag
Händer inte alls mycket. När sambon kommer hem ska vi ut och gå en långrunda och sen idag blir det tacosgratäng till middag :D Den är så god!



1 kattises :) - Alltid tävlingar!:

skriven

TÄVLING - VINN EN VIT IPHONE 4S (Tävlingen startades idag!)



Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/vinn-en-vit-iphone-4s.html



Hur du tjänar pengar på bloggen!

Själv har jag tjänat över 3000 kr (jag har fått pengarna på kontot utan problem!)



Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/hur-du-tjanar-pengar-pa-bloggen.html

2 malin:

skriven

allt toppen sj?

3 Marika:

skriven

Svar: Okej :)

Haha, det är inge bra faktiskt! Är riiiiiiktigt jävla sur :p (ursäkta språket) Själv då? :)

4 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

Haft en bra dag? :)

5 Agnes:

skriven

SV: Allt bra med mig, självdå?

6 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

det är toppen här :) sj?

7 roxana:

skriven

Allt bra? :)

8 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv. kul :D lycka till!

det är bra själv?

9 IJAS GARDEROB:

skriven

kul :) vad för utbildning? jag kikar lite tv, väntar på halv åtta hos mig. tycker det är så bra. kollar du på det? :)

10 ami:

skriven

absolut, jag kommer inte ihåg på exakt men jag använder designadinblogg.se och där finns svaret :) <3

11 HANNA:

skriven

sv: jadå, och själv?

12 lina:

skriven

okej trevligt, nja för min del blir det plugg :/

13 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; jo tack det är bara bra med mig, själv då ? :)

14 kaffehörnan:

skriven

Gott med kålpudding, eferätten ser smarr ut

15 Chriis:

skriven

SV: det var att du inte platta håret så ofta :) jadå det är bra sj? :)

16 Emme:

skriven

SV: Okey ;)

Jag gör inte så mkt idag, pluggar. Själv?

17 Isacs Mamma:

skriven

jo men tack de är fint!

18 JW Photography ♥:

skriven

svar: Jodå det är bra, själv ?

19 karolinajonsson:

skriven

Det är jättebra!

20 MyzaaN:

skriven

mums :D nej jag gör faktiskt inget speciellt själv då?:D kram

21 Nikaia:

skriven

jaså, det skulle jag aldrig klarat! min helg var väldigt bra din då? :)

22 Nilla:

skriven

Hej hej :)



Ja julens klappar är jag nöjd med. Nöjdast är jag över halsbandet från älsklingen så klart :D

Ja det där med strykjärn är nåt min mor fått på hjärnan sen hon var här i julas. Hon klagar på det vi har. Vi använder det typ aldrig, mer än till gardinerna oftast vilket inte sker allt för ofta heller. Mest mamma som stryker ALLT när hon är här :p



Va kul att du fick biljetter :D När ska du se på Salo?



Hoppas du har haft det bra sen sist? Ser att du haft det bra på utbildningen i alla fall :)

Har inte varit aktiv för fem öre senaste veckorna pga min dumma kropp.



Mailen skrev jag nu men måste varna jag är dålig på att svara på mail men det händer då och då. Så går det för långt så hojta på bloggen bara ;)



23 Vannichi:

skriven

Gott!

24 Hannah:

skriven

Vad är scrambled eggs? :P



sv: Jaha okej, gud så synd att det blev så!! :(



Jo det är fint med mig, själv?

25 B E X O L L I L A:

skriven

de e helt okej med mig, sj?

26 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

sv: japp bara bra :D med dig d? :)

27 Jonna:

skriven

ja, absolut, jag mår bra :) Själv också? Kram

28 FlizanLizan:

skriven

sv: haha okej :)

jora de e bra sj? :D

29 Awza:

skriven

Det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

30 lisa:

skriven

Allt är bara bra tack sj då :)

31 jennie:

skriven

hej ! nu var jag väääldigt sen med att svara men jodå, allt är bra! själv?

32 Ellinor Sjöberg.:

skriven

Sv; Men det lät bra :)

Vi sände livradio. Hur kul som helst :D Kram

33 Sandra:

skriven

sv: Aha spännande :)

Jag går ju sista året på gymnasiet och jobbar extra på coop ;P

34 roxana:

skriven

sv; jo jag mår super, händer i kväll?:)

35 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

svar: Allt är bara bra med mig tack, själv då?

36 MADDISENJ:

skriven

Jo tack det är bara bra med mig. hur mår du? Gott det där såg ut

37 Jonna:

skriven

Tack söt :)

38 Emma:

skriven

Hej!!



Jag mår bra. Sj? :)

39 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Då förstår jag!

Idag har jag varit i skolan, du då?

40 sanashaba':

skriven

sv; haha okej! Jo det funkar med mig! Själv?(:

41 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Tack ;D jodå!

Vad gör du?

42 FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER:

skriven

nej du kan anmäla dig i inlägget lite längre ner :D

43 Hanna:

skriven

fin blogg,

haft en bra dag? :)

44 Tom:

skriven

Föja varandra via bloglovin ? Det är bara du börjar följa mig på en gång, sen skriver du följer dig nu så klickar jag direkt in på din bloglovin :)

45 Hanna:

skriven

God efterätt :)

Kommentera här: