Brr... det är kallt!

Vinterlandet hänger i sig
Det är ju inte lite kallt ute! Gick idag till vår lokala tidning som jag skriver åt ibland. Spånade på nya idéer tillsammans och diskuterade om jobbet som eventuellt ska ske. Ett nytt beslut om de blir i vår, så jag hoppas verkligen! Blir även en del inhopp om de behövs :)
Sambon kom hem tidigt från hans utbildning idag så vi åt en nudelsoppa och sen gick vi och lämnade bilen på service och de blev en promenad i dag med på 1,6 km. Bättre än ingenting. Igår gick vi en runda 3,7 km.

1 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej, jo den har varit bra (:

2 Anonym:

skriven

sv: de funkar.)sj?

3 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: vad bra :D

inte mycket, du då?<3

4 IJAS GARDEROB:

skriven

coolt, vad gör ett medium egentligen? spår farmtiden?



i know! men jag måste ju se det ändå!

5 IJAS GARDEROB:

skriven

det är bara bra förresten! lite skadad i armbågen efter en brutal vurpa på en isfläck. men det överlever jag :) hur är det själv?

6 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

inget speciellt just nu :) tar det bara lugnt

7 kaffehörnan:

skriven

Ok då förstår jag

De var ju en lång sträcka, gott med pudding, längesedan man åt de

8 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; idag så gör jag inget speciellt. dudå? :)



9 angelina:

skriven

Fin bild! :D

Allt är bra här! :D ha en bra kväll!!

10 lina:

skriven

allt bra här hur är det själv ?:)

11 Isacs Mamma:

skriven

Hej du nej, jag gör inte alls mycket. sj då?

12 JW Photography ♥:

skriven

svar: Har varit på ikea och köpt ny säng och byrå :> själv?

13 karolinajonsson:

skriven

Inte mkt, har varit i skolan och så bara ^^

14 ladymuffin:

skriven

sv; åh vad trist när det blir så... :/ Det är ju så mysigt med hund.

Jo det är bra med mej. Med dej då?

Hoppas du haft en toppendag! :)

15 Anonym:

skriven

Svar: Jadå allt är bara bra :) Självdå är det bra annars?

16 ami:

skriven

Ja, bland annat men det är många saker jag har gjort om helt och hållet för det är inte samma fast jag använde själva grunden. För det fick inte och min blogg fuckade upp sig på dom designerna så jag gjorde om helt grunden även om den är lik dom andra :)

17 malin:

skriven

inte så mkt skola mest nu!

Sj?:)

18 Jonna:

skriven

så bra :)

Jag har inte gjort något alls idag.. Varit hemma och slappat bara. Sen va min syster här en liten stund! :) Själv?

19 Nikaia:

skriven

okej men det lät bra! idag har jag bakat, powerwalkat och gått ut på restaurant och firat min pappa. du då? :)

20 Emme:

skriven

SV: Okey ;) Allt bara bra ja, sj?

21 Hanna:

skriven

Härlig men långa promenader, speciellt på landet tycker jag :D

Och det är ju nyttigt för kroppen! :)

SV: Min helg var supper, :D

Hur mår du idag?

Kramis <3

22 Stephanie Aminoff:

skriven

Var med i dagens blogg framför mina 1200 läsare!

Anmäl dig nu direkt :D

http://aminoff.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html

23 REBECCA:

skriven

Fin blogg du har :)xx

Kommentera här: