Fantastisk helg!

Nu är jag tillbaka
Efter en helt fantastisk helg! Jag har ju haft min medialterapeututbildning och för första gången sov jag över där hela helgen. Innan har det alltid blivit att sambon har hämtat och lämnat, vilket jag haft dåligt samvete för, så denna helgen blev det att jag sov där. Och det ångrar jag inte! Fick otroligt god mat också! Lärt mig väldigt mycket denna helg med och haft fantastiska möten.


Ja en bild från helgen :) Snön kom rätt mycket ^^
1 thaipinnen:

skriven

sv; nice, idag blir det plugga för min del :)

2 FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER:

skriven

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

3 Lavali - Om sånt du bara måste veta:

skriven

låter som du haft en bra helg

4 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- jadå, själv? :)

Kommentera här: