Jag vann!!

Ibland blir man riktigt glad!
Och kanske mest när man vinner saker :D kammade hem tre iphoneskal till min fina 4a igår :D

 iPhone skal - iPhone 4 / 4S - Diamant  iPhone skal - iPhone 4 / 4S  iPhone skal - iPhone 4 / 4S - Silikon

1 thaipinnen:

skriven

sv; jo med mig r det bra,självdå?:)

2 Chriis:

skriven

SV: jag ska snart tillbaks till skolan sj ?:)



varifrån är skalen köpta? :)

3 lisa:

skriven

Inte så mycket har precis rengjort hemma haha, de är ju ett nödvändigt ont :S. vad gör du sj kram :)

4 Agnes:

skriven

SV: Allt bra med mig :)

5 Emma:

skriven

Hej!!



Jag har varit i skolan. :) Äntligen snart fredag. :) Nu godkänner jag kommentarer. Sj? :)

6 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Ahaa okej :) najs! Vad blir det för middag?

7 Angie Obell:

skriven

absolut :)

8 FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER:

skriven

allt bra med dig ?

9 roxana:

skriven

sv; jag mår bara bra :)

10 roxana:

skriven

sv; jag ska bara plugga och städa kanske :) vill du kanske göra ett länbyte? :D

11 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

det är bra med mig :D

själv? :)

12 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv. härligt! :) jag kom just hem från skolan.

Tack för frågan, jag vet inte vad den heter ;)

13 Nikaia:

skriven

det låter najs! det är helt okej själv? :)

14 Maria en av norrlands bloggar:

skriven

åh grattis va roligt :) jo de är bara bra med mej sjdå?

15 Jonna:

skriven

Hehe ja du får göra om :) Alltid kul =)

16 Jonna:

skriven

ja, jag har två stycken, men tror inte det finns fler tyvärr.. Jag hade gärna haft dom isåfall :) Det är skitkul att se på!

Okej, mysig dag! :)

Ja, jag mår bra, trött och slö bara! Allt bra själv?

17 josefine:

skriven

hej vill du göra länkbyte med mig isf kontakta mig på min blogg har ca. 100-200 pär dag hejdå :) <3

18 Anonym:

skriven

sv - ska bara plugga :/ sjdå?

19 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

kul, grattis :)



sv; vad roligt. :)

igår tog jag det bara lugnt :D

20 Anonym:

skriven

jo, men det är lite jobbigt. Har oftast inte den tiden för hinna med det :S

21 amanda - [pнoтoɢrαpнy]:

skriven

åå vad kul :D

22 lina:

skriven

snart blir det att kolla lite tv sedan plugg :) själv ?

23 Marika:

skriven

Svar: För att min tenta låg på eftermiddagen samma dag jag skulle till Stockholm för att se Avicii! Men det löste sig :)

24 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Gud så trevligt :) Har precis köpt ny mobil :D

25 MADDISENJ:

skriven

Vad roligt de var jättefina! Idag har jag varit i skolan, tränat och kollat på oth. du då?

26 MyzaaN:

skriven

oh va kul :D grattis !



sv okej va gott :D

kul kram

27 JW Photography ♥:

skriven

Kul att vinna! Grattis :)



Svar: åh ja det är härligt med nya möbler :)

Jag mår väl bra, lite ont i halsen å huvudet men annars så^^ själv?

28 Isacs Mamma:

skriven

Ja han e helt kanon! Jo då ska till affären snart sj då?:P

29 Linda:

skriven

Åh va kul:D grattis!:D

30 EMMAS!- 8 st vinner ONE PIECE + klocka m.m:

skriven

grattis :D

31 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej ^^

haft en bra dag? (:

32 jennie:

skriven

det är bra tack :D

33 Anonym:

skriven

Nice!



Svar: Har varit i skolan som vanligt och sen har jag bara tagit det lugnt, självdå? :)

34 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

svar: Har inte gjort så mycket faktiskt. Själv då?

35 malin:

skriven

Öva på låten jag ska sjunga för vår musiklärare!

36 Patricia♔:

skriven

Åhh vad roligt att vinna:) Grattis.

37 sanashaba':

skriven

sv; idag har jag vart i skolan, konfa-möte och så har jag pluggat lite! Själv?(:

38 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Grattis =)

39 IJAS GARDEROB:

skriven

shit va coolt! det är ett annorlunda jobb asså. hur kommer man på att det är det man vill pyssla med?

40 Anonym:

skriven

sv: ska plugga o lite sånt:)sj?

41 Lavali - fd Årebo & nybliven smålandsbo:

skriven

sv: låter klokt och sund av dig att inte ha våg :)

det är djävulens redskap haha.

annars händer nog inte mycket, själv då?



------------



..::Fotobloggen utan dieter och gym::..

42 Evelina King:

skriven

Åå grattis :D

43 Sandra:

skriven

grattis :)



Sv: nej jag går sam ekonomi. Idag blir det en ganska lugn och chill dag, själv då?

Kommentera här: