Sammanfattning av helgen

Lördags
Körde till svärmor runt nio tiden och sedan vidare mot Helsingborg. Vi gav ju svärmor ett presentkort på Ikea, så det blev dagens syssla - shopping! Vi åt även middag på Ikea, riktigt gott. Även vi hittade en hel del grejer till vår lägenhet, mest köksgrejer, men även en fin tavla och en strykbräda.

Söndag
Då fixade vi en ny mobil åt svärmor och sen körde vi och köpte hö åt våra marsvin och innan vi körde hem handlade vi. När vi väl var hemma blev det en lugn kväll, städade lite och sen kollade vi på Så ska det låta och Äkta människor.


Gillade verkligen tapas tallriken!




Fikade igår på Maxis fik, tog denna goda macka med mozzarella, ruccola, pesto och lufttorkad skinka!


Middagen hos svärmor innan vi åkte, harit covert, potatisgratäng och en vegetarisk schnitzel! Mums!


Tusse!


Nya tavlan :D
1 Beatrice Jakobsson:

skriven

sv: Det är bra själv? :D

2 ladymuffin:

skriven

sv; jag har precis druckit upp min smoothie, nu ska jag ta tag i pluggandet! sj då?

Ha en superbra start på veckan! :)

3 Nikaia:

skriven

ja det hade jag verkligen! ja allt är bra själv? :)

4 Patricia♔:

skriven

Mums, mycket god mat ni ätit i helgen:)

5 Chriis:

skriven

SV: jadå det är bra sj? :D



vad maten såg god ut :D

6 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

svar: Jodå, den var helt okej. Lugn och skön liksom! Din då?

7 Emma:

skriven

Men så fräkt att säga upp kontakten för en sådan sak, då är hon ingen bra vän...

Härlig helg du haft iaf :)

8 JW Photograhy ♥:

skriven

svar: härligt :) Mja, lite förkyld annars bra =)) Själv?

9 alexandra:

skriven

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

10 johanna:

skriven

sv: allt bra, sj?:)

11 Hanna:

skriven

nyss vart och tränat. sj då?:)

12 Anonym:

skriven

Svar: Kul att du är med!

13 Anonym:

skriven

sv- hos min mamma på biblioteket :)



Var gärna med och tävla om en valfri vara på min blogg! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-vara-fran-uffessakeroch.html

14 Marika:

skriven

Svar: Skönt :) Idag har jag inte gjort speciellt mycket än så länge, var iväg och handlade lite på förmiddagen och nu ska jag ställa mig och göra muffins/cupcakes tänkte jag! Du då?

15 Anonym:

skriven

sv: Har varit i skolan, sen tränat:)sj?

16 malin:

skriven

Skola själv?

Kramis :D

17 ' d anni:

skriven

- åh vad kul, haha den maten du har på bilden där uppe från ikea åt jag också, tar alltid den så fruktansvärt gott är det :D

18 Linda:

skriven

har varit och solat:D du ?

19 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

vilka fina bilder & vad gott det såg ut med mat-bilderna :)



sv; ska plugga snart hade jag tänkt, själv ? :D

20 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: tack ^^

Haft en bra dag? (:

21 Ebba:

skriven

Söt katt, fin tavla! :)

22 Hanna:

skriven

Heej, härligaa bilder!Gillar när man inte är så aktiv i helgen men sen så kommer man tillbaka och liksom då har man så mycket att berätta, dte blr roligt då liksom, med bildre och aa! :D

Vad tycker du om så ska det låt? :)

SV: Förstår inte meningen riktigt, vad mennar du med den, skulle du kunna förklara? :D Haha!

Idag var jga i skolan, skolan var ungefär som vanliga måndgar, rätt seg men ändå rätt bra liksom! <3

Kram!

23 MyzaaN:

skriven

härligt nej jag gör inte så mycket själv då ?:D krm

24 maya lundberg:

skriven

allt är bra med mig, hur är det själv?:)

25 Louisa:

skriven

Ja, visst är det sorgligt... :( jag saknar henne verkligen!

26 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: Det är bra själv? :D

27 Emma:

skriven

Hej!!



jag ska och dansa balett. ;) Sj? :)

28 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- härligt! jadå, själv? :)

29 lina:

skriven

okej :) snygg tavla!:)

allt är toppen förutom att jag har ont i finget :)

30 ems:

skriven

http://bookofems.blogg.se/category/inredning.html

allt bra här! med dig då? :D

31 REBECCA:

skriven

Åh mycket gott och superfin tavla! :)



sv: jodå allt är bra, hur är det själv? xx

32 Anonym:

skriven

svar : Tack du :D

33 sanashaba':

skriven

sv; ja, det är bra med mig! Själv?(:

34 fanny ahlm:

skriven

härliga bilder :)

35 Melissa Lavali - Från Åre till småland:

skriven

sv: lät intressant, kanske man ska testa, klarar inte av att äta vanlig köttfärsbiff (som tyvärr sambon älskar) så kanske ska testa de där och se om de går i mig :)

36 Sofei-mamma till casper:

skriven

japps:D:D

bli nog att jag gör en sån slingning till så de bli ännu ljusasre.

Vi kommer ner nästa helg.

37 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Jag hoppas verkligen att IKEA kommer till Umeå för som det är nu är det 30 mil till närmaste.

38 Louise:

skriven

härligt :) jag kollar på 90210 som vanligt ^^

39 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Önskar dig en fortsatt härlig kväll :)

40 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

sv: härligt :)

41 Jenny:

skriven

Hejj Jenni! Jag har en liten fråga bara, skulle du kunna gå in på min blogg och kolla om du ser hela designen du gjorde åt mig förut? För mig visas inte min header :(((

Kram

42 Agnes:

skriven

SV: Skola och sen ut och jogga, durå?

43 Linda:

skriven

Mmm, den mackan såg god ut!



sv: Tack! min helg har varit bra, tog det lugnt och vilade bara:)

44 Matilda:

skriven

Nu tävlar jag ut åtta suits of sweden på min blogg precis som många andra bloggerskor! Är du redan med och deltar på någon annan blogg? Delta igen här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment

45 Karin☆:

skriven

Vilka goda rätter!



KRAM

46 linn:

skriven

alltsa kissen <3

Kommentera här: