Hemma igen :(

Det gör alltid lika ontAtt åka ifrån syster och systerson. Åkte dit igår och skulle åka hem idag igen. Egentligen skulle jag ju åka dit i fredags, men fick ju rycka in och jobba :/ Men bättre än ingenting!
 
1 år den 3 juli
Anledningen till att vi åkte upp, var för att fira systersonens 1 årsdag som kommer den 3 juli. Vi hade köpt en leksaksdammsugare, då han är helt tokig i den 'riktiga', ett lektält, en sandlådegrej och två bodys. Dammsugaren släppte han inte på hela kvällen och idag var det det första som han gick till. Känns ju som att man gett han rätt leksak då ;)
Så när vi kom dit igår vid halv åtta tiden, fick vi lite mat och sedan åt vi tårta med jordgubbsmousse och dumlefluff. Jättegod verkligen!
 
Idag
Vaknade vi av en glad systerson som kikade på oss genom spjälsängen. Frukostdags och sedan färgade syrran mina ögonfransar. Har ju väldigt ljusa fransar, eftersom jag är blond i vanliga fall. Resultatet? Ja, en gnutta mörkare kanske. Sedan kollade vi på The Stig-Helmer Story som jag gillar jättemycket! Åt lite lunch innan vi packade in oss i bilen och drog hemåt. Hade ju självklart velat vara kvar där ett väldigt bra tag ;)
 
 

 
 
1 Tessah-Norrlandsmorsan:

skriven

Jättefin blogg du har :)

Svar: sv: tack detsamma :) allt bra?
Jennie

2 Tessah-Norrlandsmorsan:

skriven

sv: ja tack, allt bara bra. Hoppas det är bra med dig också :)

Svar: sv: ja, de ä fint här! gör du idag?
Jennie

3 Emma:

skriven

Hoppas du blir nöjd! :)
Härlig tårta ni åt!

Svar: sv: ja jag blev nöjd! har en donut redan, fick faktiskt en av syrran i helgen - men den är svart och jag är brunhårig! så den bruna va mkt bättre så sätt :D tack än en gång!
allt bra?
Jennie

4 Jonna:

skriven

okej, synd :)
ja, det får du gärna göra. Skriv hennes blogg till mig så kan jag kontakta henne :)

5 Jonna:

skriven

okej, synd :)
ja, skicka gärna hennes bloggnamn till mig så kan jag ta kontakt med henne :)

Svar: sv: jag ber henne kontakta dig, då hennes blogg är avstängd! allt bra?
Jennie

6 Tessah-Norrlandsmorsan:

skriven

Sv: Vart på bilbingo men blev då ingen vinst men det är skojj bara känslan av att man "kan" ha chans att vinna.


Svar: sv: ja precis!! :) hur är de med dig idag då?
Jennie

Kommentera här: