Hemma

Nu är jag hemma
Jobbat från nio idag till halv sju. När jag skulle cykla hem, märker att däcket är sönder! Hela slangen hade kravlat sig ur däcket! Haha. Så de var bara att ringa sambon. Så nu fixar han och donar med cykeln. Och jag hade köpt med mig jordgubbar och glass :) Och han hade städat, bytt marsvinsburen och köpt ett skrivbord! Precis ett sådant jag ville ha! Dock har han sina grejer där ;) Men bättre än inget! :) Nu blir det mys!
 
Vann lite
Jag vann goodiebagen hos Emma! Eftersom det inte var så många som var med, vann jag bara två grejer - en donut till håret och ett lila nagellack! Vart glad ändå!!
 
Var hos Nicco igår och fick kaffe o kaka!
1 kaffehörnan:

skriven

Ops jädra däck, tur han kunde fixa
Vad smarrigt med jordgubbar

Svar: sv: ja de var tur! :) hur är de?
Jennie

2 Jonna:

skriven

okej :)
ja, allt är bra! Med dig också?

Svar: sv: fint här! har elin höt av sig?kram
Jennie

3 Emma:

skriven

Kul att du blev glad ändå och att de kom fram! :)
Hoppas du har en bra dag idag :)?
Kram

Svar: sv: jadå sådär... dudå?
Jennie

4 - elin:

skriven

Hej! Fin blogg, allt bra med dig? :)

Svar: hej! tack! detsamma :) allt fint här, med dig då?
Jennie

Kommentera här: