13 juni 2012

Igår
Var det min första arbetsdag. Cyklade till jobbet :) gick igenom en del grejer med chefen o sen fick jag träffa de jag ska jobba med i fisken. Trodde inte alls att de var så mycket att göra där. Var en fullspäckad dag!
Träffade sedan Mia en runda efter jag slutat. Fikade o pratade o sådär :)

Idag
Ska jobba lite idag bara har sedan fulla dagar idag o imon. Student i stan idag med.

1 amanda:

skriven

absolut inga planer alls, får se vad dagen ger med sig :)



fina bilder!

2 Sara:

skriven

sv; Det är jättebra! Själv då? :)

3 Amanda:

skriven

ha en fin dag :)

4 † ELIN CECILIA:

skriven

följer dig redan :)



skriv gäerna ivlket nummer du blev!



det är bra själv? :)

5 Jonna:

skriven

okej :) så bra!

Idag har jag tränat lite, och nu ska jag vila för jag mår inte så jättebra.. vad gör du då? :)

6 fia - pysslar, målar, syr:

skriven

svar: så mysigt! :) var ska du jobba?

7 Emma:

skriven

vad bra att det gick bra på jobbet :) luktar det mkt fisk i disken eller vänjer man sig? :)

8 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, bara bra själv? :)

9 Ella:

skriven

aa okej :) igen speciellt ;)

10 Isabelle :]:

skriven

Åh så söt katt!



Sv: Vad snackar vi om? :s

11 Fredrika:

skriven

vilka sötnosar!



SV: idag har jag inte gjort så mycke :)

12 ping lowhngren:

skriven

oh va bra! :D med mig är det bara bra tack ;D

13 DIANA ÖSTERBERG:

skriven

sv; de är bra :D

14 Anna T:

skriven

sv: De e toppen bra, lite trött och så med allt lärorikt filmsnack :D !

Göra imorrn då?

15 emilia:

skriven

sv: jaha okej :)

jag har inget riktigt sommarjobb, men jag jobbar på ett café varannan lördag hela tiden, så det kommer jag även att göra för det mesta i sommar ;)

16 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Haha, ja nu är det ju inget vidare väder, inte här i Gbg i alla fall, så underbart att ni fick 2 bra veckor :)



Cykling är bra träning det så perfekt att du kan passa på och "träna" när du ska ta dig till jobbet.

17 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Jodå jag har haft en bra dag, du då? :D

18 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Det är bara bra, själv?

19 M O A:

skriven

SV: Ja okej men då förstår jag :)



Vad ska du jobba med o hur gammal är du? :D Det är sådär faktiskt :(



Hur är de med dig? :) Kram

20 Marran:

skriven

Läste lite snabbt i morse men det stod något om att u skulle göra en utbildning inför jobbet?

21 Emmy:

skriven

sv;

Det är lugnt, jag tycker verkligen det är så härligt varje gång att kolla på dina bilder.. :D



Jag mår bara bra idag, själv då? ^^

22 Marika:

skriven

Åh gud vilka fina kattungar!!



Svar: Det är det jag hoppas på :)

Här är det bra, väldigt mycket att göra nu bara. Själv då?

23 JOHANNATÖRRIISSEN:

skriven

Okej! Har varit med massa kompisar och sånt, själv då? :)

24 Jojjo Carlsson:

skriven

de där kattungarna är ju bara fööööör söta! :))



sv: Jo det är topen! Sj?

25 Emma:

skriven

SV: Okej krya! <3 Jo, det e bra. Vgd?

26 Sofia:

skriven

Hej Allt är bra med mig, hur är det själv?



Gud vad söta katt ungarna är!

27 belsas / elsa:

skriven

Spännande med nytt jobb! Vad är det för jobb? :)



SV: Åh tack så mkt sötis! <3 Nej vad surt att det regnade! Det var riktigt fint väder under dagen men vid typ 22 började det ösregna så jag blev riktigt blöt lagom till då vi drog ut efter studentmiddagen. :P Men det gjorde inte så mkt, det hade varit värre på flaket.

Jo jag hade ett jobb, men blev lurad och kände mig sjukt kränkt också av andra anledningar samtidigt som de fjäskade för mig eftersom jag gjorde ett bra jobb. Så jag sa upp mig igår.. Det var ett telefonjobb och det är typ det enda jobb man kan få här där jag bor. Sjukt svårt att få jobb! Så just nu känns det inte så kul. :/

28 Felicia Andreasson - Foto:

skriven

sv: jo det är bara bra! :Dsjälv?



Söta kattungar!

29 maya (mayski):

skriven

sv: förlåt för sent svar.. men okej vad trevligt! :D



jag ska bara vara med kompisar typ!

hittas på imorgon? :)

30 Catwalkqueen:

skriven

Det är bra med mig =)



Halledussanimej sådana sötisar! =D

Det måste vara svårt att skiljas från alla dessa godbitar när det är dags att sälja dem?

31 ITAAA:

skriven

Sv: Jag fick sommarlov igår :D Kramar!

32 ♥ L I N D A:

skriven

sv: jo det är bra, vad gör du då?

33 Alexandra-teckning och foto:

skriven

Sv: Idag ska jag på bio med några kompisar och sen ska jag väl vara med dem efter också! :D Vad ska du göra? :D

34 Daniella Book:

skriven

Jasså vad trevligt! Jag vet faktiskt inte, inte planerat något ännu. Kanske blir att åka o bada med några kompisar :)

35 amanda:

skriven

ska va med en kompis o sola o bada njuta av att de är sommarlov :)

36 FREDRIKA PERSSON:

skriven

Godmorgon!

37 thaipinnen:

skriven

sv; telefonförsäljare, självdå?:)

38 Art By Tina - Konst & Fashion:

skriven

Åh så underbara kissekattungar.

39 hanna ♡:

skriven

jag mår bra, hihi :D

40 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Trevligt! Ska träffa min kusin :)

41 Fotograf Malin Sundin:

skriven

söt kisse!



RE: jag ska inte göra något speciellt :)

42 jr:

skriven

Okej, låter roligt :)



Jag går i skolan, men jag har sommarjobb på willys :)

43 alicia:

skriven

Sv: Det var en toppen klassresa! :-) Ja, har du också varit på Boda Borg? Vart? :-)

Lite förkyld, sj? :-)

44 NICOLE:

skriven

Jag dör vilka sötnosar...

SV; okej vad bra :D idag har jag fått sommarlov!

45 FREDRIKA PERSSON:

skriven

sv; okej! jo de är bara bra :)

fint!

46 Emma:

skriven

Tack!

Är fortfarande förkyld men annars bra, själv då :)?

Min tävling är uppe nu :)

47 frida nyburg:

skriven

Fina bilder:)



Ja jag jobbar med telefonförsäljning av tidningsprenumerationer. Har jobbat på kvällar och helger eftersom jag har skola om dagarna. Ska bara jobba två veckor till med det sedan slutar jag:)



Tycker du jobbet är kul då?



kram

48 ems:

skriven

fick mest pengar och presentkort ! :D

49 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jodå jag mår fint, tack :) Medialterapeut... det låter spännande!

50 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, ush, krya! med mig är det bara bra.

51 Anonym:

skriven

sv. ja ibland kommer kommentarerna lite åt sidan.

52 Erica Nylund - Vardag, fotografering, webdesign:

skriven

sv; jag följer dig nu och vart nummer 102, säg till när du följer mig och vilket nummer du blev! :)

haft en bra dag idag?

53 - Swedish Source About Josh Hutcherson:

skriven

sv: okej, jag bara chillar :P

54 Sara - Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Nja inte mycket. Bara mys med familjen. :D

Händer till helgen då? :D

55 MADDISENJ:

skriven

Idag har jag jobbat och nu tänkte jag träna. gud så söta kattungarna är

56 Elin:

skriven

Kul, vad får du göra där då?

57 felicia:

skriven

sv: Idag händer det inte så mycket mer, men imorgon blir det städning och bad med kompisar om det blir fint väder, själv? :)

58 Fotograf Sandra:

skriven

Det är underbart med mig :)



Vad ska du pyssla med imorgon fredag?

Kram

59 Art By Tina - Konst & Fashion:

skriven

Kul att skriva för en tidning - det var en dröm jag hade när jag var yngre. Istället skriver jag nu pressmeddelanden till tidningar att nappa på=)

60 Sandra SG:

skriven

hej så fin blogg

61 Nina:

skriven

sv: så bra! :)

i onsdags så var jag med en kompis.

har du haft en bra dag hittills?

62 Zinja:

skriven

Sööt kissar!

63 Alexandra-teckning och foto:

skriven

Sv: Kollar på tv, Sjd? :D

64 Anonym:

skriven

Sommarens skönaste tävling är igång nu, i sammabete med beachandmotion har du nu chans att vinna en vara utav ett värde på 500 kr!



kicka in hos mig så får du veta mer!!!

lycka till och hoppas att du är med och tävlar!

Kommentera här: