Jobbar å står i

Ja här ekar det tomt
Men jobbar man så gör man :) Blev lite ändringar till helgen, men de blir bra ändå får jag väl säga. Kunde varit värre :) Annars flyter dagarna på bra, händer inte så mycket mer än att man jobbar - kommer hem och tar de lugnt och kanske ser på en film innan man sussar kudde. Och som jag sagt innan, så trivs jag jättebra :D
 
Var ledig i måndags
Så då åkte jag, syster och kusinbarnet till "det gula varuhuset" - Ullared! Jag hittade en hel del faktiskt :) Vi åt middag och så mötte vi Ola-Conny! Tog givetvis en bild tillsammans med honom då jag gillar hans personlighet! Han frågade vart vi kom ifrån och han var supertrevlig :) Åt middag där och sedan drog vi hemåt.
 
 
Min och Michelles vagn :)
 
Kycklingspett!
 
Michelle med Ola-Conny :)
 
1 Kaffehörnan:

skriven

Va nice o träffa ola conny

2 Jonna:

skriven

ja, det med kommentarerna är tråkigt.. Det är ju kul att få mycket kommentarer, men nu har mina också minskat mycket..
Det enda som är bra är att man kan lägga upp fler bilder åt gången och inte behöver välja en efter en.. :)

Svar: sv: ja jag blir riktigt ledsen på detta :/ får skitlite kommentarer numear :/
Jennie

3 Emma:

skriven

Kul att du trivs på jobbet :)
Haha jag har träffat Morgan en gång på Gekås. de är två härliga killar de där :)

Svar: sv: ja de är kul!ja jag har med träffat honom:) gör du idag?
Jennie

4 Jonna:

skriven

ja, det är tråkigt..
gör du fortfarande bloggdesigners nu? Till nya blogg?

Svar: sv: jag ha slutat totalt :/ har helt enjelt inte tid! men kan skicka dig till en annan tjej om du vill?kram
Jennie

5 Louise:

skriven

Ååh, kycklingspetten är jätte goda! :D

Svar: sv: nja tyckte inte de sådär värst :/ all bra?
Jennie

6 Edith:

skriven

Hur mår du idag då? ^_^
Btw, vilken textstil använder du till dina inlägg..? :)

Svar: hej! jag mår bra, dudå?jag har century gothic!
Jennie

7 johanna:

skriven

ola-conny!!! :D

Svar: hihi :D allt bra+
Jennie

8 Emma:

skriven

Nu är vinnaren dragen i min tävling om goodiebagen! kicka in och se om det var du som hade turen att vinna!
Ha en bra dag!

9 Linda:

skriven

Hej hur är läget? Haha var ni på Gekås, då var du nära mitt jobb ;) haha jobbar nämligen i Ullared av alla ställen! Ha det fint //Linda

Svar: sv: de är fint! själver+japp de var vi! hihi jaså? vart jobbar du i varuhuset då? :)
Jennie

10 Edith:

skriven

SV: Åh tack så mkt! Jo jag mår bara bra! :)

Svar: sv: härligt1 gö du idag?
Jennie

Kommentera här: