Kalmar dag 2

Lördag
Hotell frukost och sedan ville Stefan handla lite kläder till sig då han inte gör de så ofta. En skjorta (som är supersnygg) och två tröjor blev det från New Yorker.

Kalmar slott
Jag tror jag levt där i ett tidigare liv. För jag är helt frälst i de slottet. Och de var oundvikligt att inte känna av energierna som finns där. Jag kände mest i kvinno fängelset (till o med Stefan gjorde de o han är inte så känslig) jag ville bara därifrån :( sedan i fängelse hålan mådde jag fruktansvärt illa. Klöktes faktiskt en del gånger så jag fick gå ut därifrån då kände jag en fruktansvärd sorg o ville gråta. Men slottet för övrigt var riktigt fint. Var där på klassresa en gång, men de var längesen.
Pratade sedan med en av arbetarna där som bekräftade va jag känt.

Skälby
Åkte sedan till Skälby gård. Kollade på djuren och allt annat som fanns där. Drog sedan till Öland o kollade på Solliden slottet som var mindre än jag trodde. Sedan åt vi middag i Borgholm. Dagen avslutades med bad i inomhuspoolen som hotellet hade.

1 JOHANNATÖRRISSEN:

skriven

Ny design på bloggen! kolla gärna in och säg vad du tycker!:)

2 Elin:

skriven

Idag har vi varit och shoppat lite:) har du haft en bra dag?

3 Elin:

skriven

Ställ gärna frågor till min frågestund. Hade blivit jätteglad då.

4 ami:

skriven

jo, ledsen att det inte kommit upp än men haft massor att göra och hade studentveckan förra veckan!

5 Pernilla:

skriven

Vad söta ni är ihop du och din sambo!!

6 Madeleine - I always do it my way!♥:

skriven

Hoppas att du har haft en bra helg!



Var gärna med & tävla om ett valfritt smycke i min blogg här: http://madelajnee.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke.html#comment :D

7 Fanny:

skriven

Vilka fina bilder du har tagit!

Svar: sv: tackar :d hur är de med dig?
Jennie

Kommentera här: