Lite mer midsommarfirande!

Idag
Sov ganska länge, men det var skönt! Sedan drog vi till svärmors kolonilott där de skulle ha midsommarfest såhär dagen efter. Mysigt! Vi plockade blommor och klädde midsommarstången och sedan var det tipsrunda och så mat på de! Supermysigt! Sambon och hans bror var på cykeltur så de var bara jag och svärmor som umgicks. Mysigt värre! Gick inom Coop där jag hämtade ut mina två trisslotter och vann sammanlag 75 kr. Köpte en lotion av det eftersom jag bränt mig väldigt mkt idag, självförvållat! Köpte även en choklad och så en paket med kattmat som jag skänkte till katthemmet här i Halmstad.
 
 
1 Emilia Johansson:

skriven

Tjo!
Har nu noterat att du vill ha en bok. =) Priset kommer ligga på 180 kr :)

Svar: När tror du att den blir klar då? :)
Jennie

2 Kaffehörnan:

skriven

så trevligt, mindre trevligt du brände dig
Så snäll du är som skänkte
kram

Svar: sv: nej jag ville ju bli solbränd :D hur är de idag?
Jennie

Kommentera här: