Roligt som tusan!

Jag trivs superbra på jobbet! Allt är kanon! :) känns bara trist att bloggen kommer så mycket vid sidan av nu :/ men uppdatering sker iaf :)

1 belsas / elsa:

skriven

SV: Det låter nice! :D Kul att du trivs så bra också (inlägget)! Nej precis, någon gräns för hur mycket skit man kan ta på ett jobb får det ju vara. Jo jag tog upp det med dem. Framförallt det där med att jag kände mig lurad. Tycker att de betedde sig förjävligt. Tack så mycket! Jag ska söka en massa nu i sommar och hoppas på att få något till hösten. :D

Svar: sv: vad sa dem då om de du sa? någon reaktion måste d väl fått?
Jennie

2 ami:

skriven

nu kommer man in på min blogg igen :)

Svar: sv: vad roligt! gillar dock inte deta nya med blogg.se... när man kommenterar svarar man ju direkt i ens sida... och då inte som att gå in på din blogg ex... synd de där...
Jennie

3 sandija-adopterad-döv-fotografi:

skriven

nice blogg! =)

Vad ska du göra på sommarlovet?

Svar: sv: sommarlov? de har jag inget direkt ;) läste du inte menyn? hihi jag jobbar...
Jennie

4 felicia:

skriven

sv: det är lugnt, svara när du kan!

Idag händer det inte så mycket mer än fotboll, själv? :)

Svar: sv: nejdu, kollar film! dudå?
Jennie

5 Matilda:

skriven

Åhh vilka härliga bilder!

Svar: sv: visst är de fina!! gör du idag?
Jennie

Kommentera här: