Slut på utbildningen :(

Helgen
Under helgen har jag varit iväg på utbildningen inom medialterapi. Har varit ännu en fantastisk helg! Och nu var detta den sista gången :( Men det är ju inte slut på detta på bloggen eller i mitt liv. Inte alls. Jag kommer fortsätta att utbilda mig inom detta då de finns en massvis jag vill lära mig!

När jag kom hem
Hade sambon lagat mat till mig. Och varit o handlat och sådära. Så sött! Nu ska jag ta de lugnt och se på Helens små underverk och One Tree Hill. Imon ny jobbevecka! :)

 

1 Sara:

skriven

sv; Ok! Jo, jag förstår precis, men det är nog ok. ;)


Svar: sv: gör dudå?
Jennie

2 PING LOWHNGREN:

skriven

just nu chillar jag på mitt rum :3

Svar: sv: gör du då?
Jennie

3 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Känner igen det där :) Svårt att hitta tid till bloggen när man jobbar så mycket. och som sagt, haha jag har jobbat HELA helgen, ;) dudå?

Svar: sv: ska vara hos särmor till slndag, sedan blir de middag hos mamma o pappa. o mer roliga planer i veckan :D dud då+
Jennie

4 Alicia:

skriven

Sv: Det är lungt, jag förstår dej precis! :) <3 Kolla mitt senaste inlägg så får du svar på din fråga! :-D

Svar: sv: åkej, tk du om nya blogg.se?
Jennie

5 amanda:

skriven

jo de är bra , själv? :)

helt lugnt! va kul med jobb hoppas de går bra! :)

Svar: sv: fint här! gör du?
Jennie

6 ♥ L I N D A:

skriven

sv: lyssnar på musik :) allt bra idag?

Svar: sv: fint här! gör du idag?
Jennie

7 Sofia:

skriven

Jag försår precis hur det är man orkar och hinner inte alltid blogga när man jobbar. Det är faktiskt riktigt konstigt att blogga kan ta sån mycket tid som det faktiskt gör. BTW OTH är en av de bästa serierna som finns! :)

Svar: sv: visst är de en bra serie :D allt bra?
Jennie

8 Anna T - Nörd och Filmskapare:

skriven

sv: Ska också jobba imorrn :D ska bli himla kul!

Ja de e klart att de blir så :D bloggen kan ju inte komma först, inte alltid iaf ;D!



Har du några andra planer för nästa vecka?

Svar: sv: ja, ska förmodligen till ullared, vara ledig två dagar o jobba trre. sen åker vi till sster för att fira ystersonens 1 årsdag :) duå?
Jennie

9 Emmy:

skriven

sv;

Skönt att höra!

Inte så mycket, svarar på kommentarer & lyssnar på musik ^^ Själv då?



Nej det är lugnt, jag förstår.. :)

Svar: sv: jag gö iinte alls mkt.. dudå?
Jennie

10 E N Y L J A:

skriven

Åh vad gott det ser ut! :}

Svar: sv: viss gö de :d hur är de med dig?
Jennie

11 Daniella Book:

skriven

I sommar ska jag till turkiet i tre veckor, självdå?:)

Jaa jag förstår det!

Svar: sv: oh vad härligt! jag gör ite alls mkt. ska jobba till v32 :)
Jennie

12 Nina:

skriven

sv: det är bara bra :)

var jobbar du?

Svar: sv: city gross :) på fisken! dudå?
Jennie

13 I just smile- SIMONA ÅGREN ♥:

skriven

Hej hej, allt bra med dig idag? :D

kram!

Svar: sv: fint här! gör du idag=
Jennie

14 Anonym:

skriven

sv. Jag gör inte mycket just nu, själv då?

Svar: sv: nejdu, firat midsommar. hu irade du?
Jennie

15 Elin:

skriven

Var gärna med i min fototävling på bloggen.

Svar: sv: tror ja hoppar de.. hur är de med dig idag då?
Jennie

16 Edith:

skriven

Allt bra med dig sötis? ^^

Svar: sv: ja, de är fint här! gör du idag0
Jennie

17 - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -:

skriven

sv; jaha okej vad kul :D jag svarar på kommentarer,självdå?:)

Svar: sv: jag med! gillar dock inte blogg.se för nu kan man ju kommentera direkt här o inte gå in på din blogg.. lite dåligt.
Jennie

18 ♥ Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

Ha en awesome kväll och vecka! ♥



Har förrestern 3 tävlingar igång, delta gärna! :)

http://idahtt.blogg.se/2012/june/fototavling.html

http://idahtt.blogg.se/2012/june/gissningstavling-vad-tror-ni.html

http://idahtt.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-kavatajag.html

Svar: sV: hoppas din midsommar vait br?
Jennie

19 Fredrika:

skriven

SV: idag har jag inte gjort så mycket, dudå? :)

Svar: sv: firat midsommar,du då?
Jennie

20 Jojjo Carlsson:

skriven

Sv: har varit i stallet men nu tänkte jag bara ta det lugnt eftersom jag åkt på en dunderförkylning -.- Najs med jobb, jag måste också hitta ett snart. Efter sommaren är man ju 18 och går i trean... Lite extra cash lär behövas :P

Svar: sv: hehe härligt. vd gör du idag då?
Jennie

21 Jezzi:

skriven

Okej, det gör just inget. Oh vad gott!

Svar: sV va gör du idag då+
Jennie

22 Emma:

skriven

Ah ingen fara <3 Jag är med kompis :D Allt bra?

Svar: sv: fint här! ed dig då?
Jennie

23 Alexandra-teckning och foto:

skriven

Sv: Jag ska baka och så :D

Svar: sv: oj vad gott :D vad bakade du?
Jennie

24 Foton av Emma:

skriven

Jodå,det är bra!:) sj?:)

Svar: sv: fint md mig! gör du idag?
Jennie

25 Jonna:

skriven

ja, det får vi höra rätt ofta :)

Okej, men kul att du har fått jobb i allafall. Kommer fortfarande kika in här, även om det är lite sämre uppdatering. :)

Svar: sv: vad bra :d jag försöker att uppdatera via mobilen. tkr dock inte om de nya blogg.se.. gör du?
Jennie

26 Sandra SG:

skriven

sv: hejhej, allt är bra med mig :) är allt bra med dig med?

Svar: sv: det är fint här! gör du dag då+
Jennie

27 maya (mayski):

skriven

sv: jag har varit inne mesta delen av dagen pga himla tråkigt väder! :(

ja, men jag förstår det och det är okej! :D



ja, men självklart kommer jag kolla in din blogg! :D

Svar: sv: hu är de med dig idag då?
Jennie

28 emilia:

skriven

sv: jag hade kanske kunnat jobba lite mer där om jag ville, men jag kom på att jag visst har som ett sommarjobb, jag tänkte nte riktigt på det som ett sommarjobb först, men jag ska vara ledare på ett sommarläger ;) så det känns lite mycket om jag ska jobba ännu mer på caféet.. hehe, hade glömt det lite :P



Men ingen fara, jag förstår hur det är! och såklart jag ändå kikar in på din blogg :)

Svar: sv: hur är de med dig då?
Jennie

29 Emma:

skriven

Kul att du är med och tävlar :)



Ja men det blir väl så när man jobbar, jag bloggade inte mkt är jag jobbade kommer jag ihåg, men jag kickar in lite då och då :)

Svar: sv: vad tkr du om na blogg.se? ag gillar de inte riktigt...
Jennie

30 Art By Tina - Konst & Fashion:

skriven

Svar, jobbar som marknadsförare på en teater, webb & pressansvarig men sköter även all layout, annonser och annat material.

Svar: sv: låter roligt! trivs du?
Jennie

31 MADDISENJ:

skriven

jag heter Maddisenj på instagram också :)

Svar: sv: la till idg :D hur är de idag?
Jennie

32 Ida:

skriven

Fin blogg!:)

Svar: sv: tack :D hur är de med dig idag då?
Jennie

33 FREDRIKA PERSSON:

skriven

ha en bra dag!

Svar: sv: tack detsamma! hu är de med dig?
Jennie

34 Marika:

skriven

Svar: Härligt :) jag börjar jobba vid två så det är väl det enda jag hinner med idag. själv då?



Det är samma här! eller jag orkar inte riktigt blogga nu. har så mycket annat att göra :)

Svar: sv: jag ä i halmstad o firar midsommar med svärmor bland annat.gillar du nya blogg.se? fattar inte riktigt med de...
Jennie

35 NICOLE:

skriven

SV; jag ska till vår lägenhet på malta, ska jobba lite, träna, träffa kompisar/pojkvän :) dd?

Svar: sv: låter bra! jag ska jobba till vecka 32. så får se vad tiden blir över till ;) hur är de idag då?
Jennie

36 frida nyburg:

skriven

Nej det är dåligt betalt så jag ska sluta snart.



Berätta lite om medialterapin, vad är det?:)



kram

Svar: sv: jaha åkej, vad synd! hoppas du hittar ett jobb snart! svårt i dessa tider!jadu, kolla på kategorin med detta ämne, där finns nog svaren du vill veta. eller fråga på här :)
Jennie

37 Amanda:

skriven

Det är bara bra sj? :)

Svar: sv: jo, de är fint med mej! hu är de med dig då? kramis
Jennie

38 E M E L I E:

skriven

Hoppas att du har haft en bra dag! :)

Svar: sv: ja, dagen har varit bra, du då?
Jennie

39 hanna ♡:

skriven

inte mycket alls, själv? :D

Svar: sv: jag gör inte alls mkt. firat midsommar, så nu kollar vi på nina frisk som går på teven :) dudå?
Jennie

40 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Nej jag börjar inte jobba förrän v 30-31 där nångång :) Så har långledigt tills dess. Eller ska eventuellt kanske jobba på familjefirman, men det är bara några timmar i veckan i så fall.



Helens små underverk är så bra :)

Svar: sV: jaha åkej. vad är de för familjefirma? jag missade den... haha. gick o la mig istället. gör du idag då?
Jennie

41 Catwalkqueen:

skriven

Så roligt att du gissar på tjej! =D

Det är bara du och två till som gjort det, alla andra gissar på pojke haha! =)

Svar: sv: ja jag hoppas jag hade rätt :) gillar inte alls detta nya med blogg.se... gör du?
Jennie

42 Felicia Andreasson - Foto:

skriven

sv: lite sent svar.. men själv så jobbar jag i tre veckor nu :) själv?

Svar: sv: jag jobba ill vecka 32 sen får vi se hur de bli :) vad ska du jobba med?
Jennie

43 fia - pysslar, målar, syr:

skriven

svar: okej :) jag jobbar i en smycke/ur butik som heter Guld Carlsén! blir 6e sommaren nu

Svar: sv: jaså! vad roligt :D gör du idag då?
Jennie

44 Anonym:

skriven

Sommarens skönaste tävling är igång nu, i sammabete med beachandmotion har du nu chans att vinna en vara utav ett värde på 500 kr!



Skicka in hos mig så får du veta mer!!!

lycka till och hoppas att du är med och tävlar!

Svar: sv: allt bra med dej? kram
Jennie

45 Ida:

skriven

Låter awesome det där :)

Svar: sv: visst gör de :D hur är de med dig diag då?
Jennie

46 malva:

skriven

hoppas allt är bra med dej idag! :D

Svar: sv: de är fint här! gör du idag?
Jennie

47 Anonym:

skriven

sv: tack så jättemycket!! :D ja det var en underbar dag! nu blir det såklart att börja söka jobb.. Men har ju lite sommarjobb ialf.

Svar: sv: ja hoppas du få jobb då! de är tufft :/ hur r de idag?
Jennie

48 - Swedish Source About Josh Hutcherson:

skriven

sv: idag har jag bara tagit det lugnt sj? :D

Svar: sv: firat midsommar! :) hur firade du?
Jennie

49 Anna T - Nörd och Filmskapare:

skriven

sv: Okej!
Får se, teatermanus bland annat iallafall och sen lugna gatan

Svar: sv: hur är de idag då+
Jennie

50 Anna T - Nörd och Filmskapare:

skriven

sv: De e bra ^^ sj då?

Svar: sv: fint här! gör du idag?
Jennie

Kommentera här: