Vår midsommar

En uppdatering
Igår jobbade jag till halv åtta. Stängde fisken själv och sådär och sedan kom sambon, svärmor och sambons bror o hämtade mig. Så drog vi mot Halmstad. För att idag då fira midsommar tillsammans. Som alla andra midsommar, så regnade det, men de fanns vissa delar i Sverige som hade fint väder.
 
Hallandsgården
Vi drog till Hallandsgården för att titta på midsommarfirandet där. Vi tog lotter, vann dock inget, men ändå roligt. Och vi kollade när de klädde midsommarstången och när de dansade. Sedan hem och äta hederlig midsommarmat och sedan åkte vi till Mellbystrand för att kika in tivolit. Stefan vann två gosedjur som jag fick. Hihi. Åt sedan jordgubbar när vi kom hem. Nu kollar vi på Nina Frisk och senare ikväll är det Patrik 1,5.
 
 
 
 
 
 
 
1 Amanda / Bloggen om mig :

skriven

Hej!
Super fina bilder

Svar: sv: tackar :D hur r de idag?
Jennie

2 Karin☆:

skriven

Vad tråkigt med regn. Mys med lotter och stång på klädnad.

KRAM

Svar: sv: ja fast jag bryr mig inte så mkt om vädret. de är som de är :D hade du en bra midsommar?
Jennie

3 Jonna:

skriven

okej :)
nej, jag gillar inte heller nya blogg.se.. Det är väldigt krångligt och jobbigt.. tyvärr.
Hoppas du har haft en bra midsommar :)

Svar: sv: ja och de hänger sig tucker jag :/ hoppas de ändrar tillbaka! man får ju knappt inga kommentarer nu längre.. allt är så krångligt!
Jennie

4 kajsa:

skriven

det låter härligt, bortsett från regnet! så himla typiskt att det ska regna :/

sv: jag har inte planerat något speciellt för i sommar än, utan det blir som det blir :) jag ska gå vård och omsorgsprogrammet på gymnasiet! kram

Svar: ja, fast vad gör lite regn? :) gör du idag?
Jennie

5 ems:

skriven

oj hade ni regn på midsommar? jag är så glad att vi slapp det :D

Svar: sv: ja, de hade vi, men de gjorde inte s mkt :) gö du idag?
Jennie

Kommentera här: