Äntligen fredag!

Igår
Då kom fina mamma och pappa på besök. Mamma skulle sova hos oss, då hon idag är ute på roliga äventyr. Bjöd på fika och mamma hade med sig cupcakes!! Jisses vad längesen det var som man åt en cupcake. Så gott!

Idag
Idag kommer syster hem! Äntligen! Kommer äta middag tillsammans hela familjen och umgås. Återkommer efter helgen!


I onsdags var min artikel med :)

1 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

va kul :D

nej sak ner till stugan med en vän snart. du då? :)

Kram

2 Patricia♔:

skriven

sv: Ja då hade jag allt missförstått. Trodde typ din mamma och bodde långt ifrån dig. Skönt att hon bor i samma stad då:)



Tack detsamma till dig:)



kram

3 bexollila.:

skriven

de e bra med mig, sj?

i helgen ska ja va med polare, sj?

4 elin:

skriven

Okej, bor dom då inte så nära blir det ju ännu mer tråkigt fortstår jag. Hoppas iallfall att du får en underbar helg, önskar dig också en bra helg!:)

5 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Åh, vad roligt :D



I helgen blir det försöka plugga massa, övningsköra kanske, zuumba och fira pojkvännen :) själv?

6 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

Hoppas du får en trevlig helg! :)

7 Emma:

skriven

SV: Japp det är bättre idag :) Idag fyller pappa år så det blir att man firar han i kväll. :) Sen blir det säkert kompisar i helgen har inte så mycket planerat :) Sj? :) Önskar dig en trevlig helg! :)

8 angelina:

skriven

underbart med fredag!! det ser gott ut!! ha en bra dag!

9 Fiona:

skriven

Tack detsamma söta du! Allt bra annars?

10 johanna<3:

skriven

sv, i helgen jo det blir väl kompisar ;) själv då?

desamma! kram^^

11 Gabbi:

skriven

Sv: Okej, jag tror jag snart ska börja på gitarr :D Okej! :) Jag ska vara hemma och slappa :) Tack, dsm! KRAM

12 Sessan:

skriven

Okok har ni inte tak över er balkong? Regnar det väldigt mk tar vi bara & sätter lådorna på golvet på balkongen så de inte blir dränkta.

Annars har det fungerat fint för vår del då vi både har blomlådor, amplar, miniväxthus & klängerväxter på vår lilla balkong.



Okok Grums är ca 1½-2 timmar ifrån där jag är uppväxt.

Idag är det bättre, nästan frisk skulle jag vilja säga, lite täpt i näsan & så men på Måndag blir det nog jobb igen.



Hur är det själv?

13 natali:

skriven

jo tack allt är bara bra, sj då :)

ne de e lungt, men tack ändå tjejen!

14 Chriis:

skriven

SV: ah filmen var rätt bra bättre än jag trodde :)

15 johanna:

skriven

sv: ja det är bra med mej. Vet inte riktigt vad som händer i helgen, har inga planer :)

16 Fanny:

skriven

sV: Idag har jag varit på stan och nu ikväll blir det nog vara med kompisar :) själv?

17 Sofia:

skriven

Ha en underbar fredag :D

18 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

SVAR: Okej, hehe :)

Inte så mycket, försöka krya på sig antar jag..!

Vad ska du hitta på?



Kramiz

19 Anastasia:

skriven

Svar: Tack, har blivit mycket bättre nu :)

Sitta hemma och plugga.. Ligger efter mycket. Du då? :)

20 roxana:

skriven

sv; tack detsamma :)

jag ska spela en basketmatch, sen blir det nog att bara ta det lugnt.

Vad ska du göra under helgen?<3

21 natali:

skriven

sv: jodå allt är bra! själv? :)

jadå jag hör av mig om jag vill ha bloggdesign! kram

22 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Ok, var bor din syster?

Igår gick vi ut och dansade på kvällen :) Själv? Vad ska ni hitta på i helgen?

23 E M E L I E:

skriven

sv: tack så mycket, detsamma! hoppas att du har haft en bra dag :)



jag ska vara med min kille och övningsköra i helgen, själv?

24 Nayomi:

skriven

det har du rätt i! ;D ha en underbar fredag!

25 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- sista dagen på praktiken, själv? :)



detsamma!

26 naxo - bloggen med tips!:

skriven

Vad använder du för hårprodukter? :)

Kram

27 Anonym:

skriven

Nej jag ska plugga :)

28 kajsa:

skriven

sv: okej låter kul :)

just nu gör jag inte alls mycket, svarar på lite kommentarer!



önskar dig en fin helg med ♥

29 E M M E L L Y:

skriven

sv: kom just hem från bion! Du då? =)

30 Kattis:

skriven

Vad kul att träffa släkten :) Du får också ha en bra helg! :) <3

31 kiwiberries:

skriven

sv: har haft fulllt upp i veckan, dock inget planerat nu i helgen men nåt ska vi allt göra =)

32 Anonym:

skriven

fin bild! hoppas du får en bra dag :)



/ http://hannalovisasol.se

33 Marika:

skriven

Svar: Tänkte faktiskt ta mig ut lite senare idag, är fantastiskt väder här!

Inatt sov jag hos en kompis och idag blir det att plugga och lapa sol på balkongen och lika så imorgon. För dig då? :)



Tack detsamma! Kram

34 lolloann:

skriven

Hej



Jag vill inte på något sätt spamma din blogg med länkar eller göra reklam för mig själv.

Jag skickar dock en länk på en video som jag har gjort kring en fråga som jag brinner för, och

vill påverka att förändra. Kolla gärna in den, om du också vill förändra kan du skicka vidare videon.



Jag gör detta för att jag vill uppmärksamma och få så många som möjligt att se mitt budskap,

om det kan göra nån skillnad!



http://lolloann.blogg.se/2012/march/caveman-vs-2012-2.html#comment.



Jag hoppas du får en riktigt trevlig helg,



och tackar för/om jag får publicera detta i ditt kommentarsfält.



Mvh



Louise



lolloann.blog.se

35 malin:

skriven

nyss kom jag hem ifrån en affär där jag och en kommpis har stått och säjt olika muffins och bröd, pengarna ska gå till en grupp som heter salt så vi ska åka till en resa till London och några till Room, vad har du hittils hittat på?

36 ~ L I N N ~:

skriven

Ska vara hos mamma hehe, själv då?(:

37 Ella - Hjälp med design, eller bara njut ;):

skriven

Jättefin och goo blogg du har!



Allt bra?



Vill du vara med i Veckans blogg och få chansen att vinna en länkning i menyn i en hel vecka framför mina 170 unika så klicka här: http://ponnybruden.se/2012/march/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment



Kram, Ella

38 sarah:

skriven

sv: Hejsan! I helgen så har min kusin varit här. Kul! :D

Vad har du gjort då?

Detsamma!

39 M O A:

skriven

SV: Nja inte rikgtit, kör mest styrke på mattan :) Nice! Varit med kompisar osv :)

40 hanna:

skriven

SV: Idag har jag varit med en kompis osv, själv då? :D kram

41 Elin:

skriven

Haft en bra lördag?

42 Jonna:

skriven

jag kan vara kvar där så länge jag vill, men jag söker andra jobb som jag hellre vill ha :) Men man får ju va glad för det man får :)

ja, allt är bra. Trött och seg bara. Allt bra med dig?



tack, detsamma :)

43 Anonym:

skriven

Haft en bra vecka?

44 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

sv: när du blivit medlem får du ansöka om annonserna själv :D det tar 1 sek och du får inget mejl av affilator :) kram

45 Emma:

skriven

Nu är jag hemma från fjällen, det har varit bra :)

Hoppas du haft en fin helg :)?

46 Cassie :):

skriven

sv: min helg har varit toppen! :)

47 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Hoppas din dag varit bra =D

48 iisaacson:

skriven

sv; härligt!

inte så mycket faktiskt, själv?

kramis

49 sara derehag:

skriven

Fin blogg! :)

skulle du kunna göra en bloggdesign åt mig? skulle vara fett snällt.

skulle uppskatta det till 100%! (:

50 Cecilia:

skriven

SV: Jo, men jag känner inte av honom fortfarande dock. Det sa farfar också, han berättade om massa saker som han varit med om som verkligen bekräftar att det finns något mer.



Men vad intressant du! Jag visste inte ens att det fanns sånt, vill gärna höra mer! Vad gör ni på utbildningen, hur länge är den och var är den? Måste man ha någon fallenhet för det här? Jag vet att några i min släkt hållit på med healing och sånt i alla fall, inte för att jag pratat med dem om det speciellt mycket.



Det du säger låter vettigt, har läst lite grann om det. Det är bara så svårt att släppa förbi tankarna. Men jag ska testa i åtanke med dina råd :)

51 Matilda:

skriven

SV: Ja eftersom vår klass går mellan 8-6 om dagarna så är en tassimo i klassrummet en nödvändighet :)

52 Cassie :):

skriven

sv: hihi, tack!

åh, va fina! :)

53 Anonym:

skriven

blogving byte?

54 Kattises - Alltid tävlingar!:

skriven

TÄVLING - VINN ETT VALFRITT IPHONESKAL!

Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/march/tavling.html

LYCKA TILL!!! :D

Kommentera här: