Filmrecension - Breaking Dawn part 1

Älskar ju Twilightfilmerna
Men samtidigt tycker jag att det är lite amatörmässiga. Svårt att förklara. Och böckerna är ju alltid bättre. Känns som att man snabbspolar genom hela filmen. Dock vart jag positivt överraskad. Jag älskade denna filmen, men det kanske är för att jag älskar boken med ;)

Slutet
Jag älskade slutet. Precis som jag tänkt mig att det faktiskt skulle vara. Tänker ju inte berätta hur det är för er som inte sett filmen, men jag var väldigt positivt överraskad där med. Spännande avslut. Tycker faktiskt inte alls att den var så hemsk som att den borde ha 15 årsgräns.

1 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- jadå, själv? :)

2 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Kul att du var nöjd :)



Vad kostar det att beställa bloggdesign av dig? :)

3 johanna <3 ♫♪:

skriven

Älskar twillight ;)

4 Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians:

skriven

Förlåt för sent svar!



SV: Vad bra :) Jag ska kolla på film hela dagen haha, är sjuk och vill verkligen inte vara det så, ja. Så ser min dag ut :p Vad ska du göra då?

5 Chriis:

skriven

S:V okej :) gör inte så mycket är lite bakis efter igår så chillar mest bara:P

6 Helena:

skriven

Svar: Tack detsamma! :)

7 naxo - bloggen med tips!:

skriven

Hoppas du får en bra lördag!

Hur mår du? :)

8 Anonym:

skriven

sv: Ne precis, ojdå så tråkigt!



Vi åkte till sachenhausen :) kram

9 felicia - fotokobran:

skriven

du har väl inte missat helgens sweetie? :)

10 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

Märkligt, för när jag såg den på bio var det bara 11 års gräns..

Men den är riktigt bra ;)

SVAR: Ja, absolut!

Kramiz

Kommentera här: