Fredagsintervju - Madeleine

Min bloggadress är: http://maddisenj.se

Snabbfakta:
Namn: Madeleine Jonsson
Ålder: 24 år
Bor: Eskilstuna
Civilstånd: Sambo
Familj: Mamma, pappa, lillebror och nu är ju min sambo en del av familjen också.
Sysselsättning:Pluggar till sjuksköterska på högskolan, jobbar extra som lagerpersonal och undersköterska på sidan av studierna.

Varför började du blogga?
- Jag tyckte att det verkade roligt och dessutom kändes det roligare att skriva kommentarer hos andra bloggare när man kunde visa vem man själv var. Jag var inte alls "seriös" med bloggandet i början men har blivit mer och mer seriös just för att det är så roligt.

Vad har du för syfte med din blogg?
- Jag vill försöka inspirera både med min stil och mitt sätt att vara. Mina tankar om saker och ting osv.

Vad har du för skönhetstips?
-
Se till att få den sömn du behöver, det gör under för hela kroppen och även dig som person!

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Den ska tilltala min personlighet, vara fylld med läckra bilder, skrivas på ett bra sätt och inspirera.

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser rätt många bloggar men några som jag läser varje dag är kenzas.se, stureplan.se/bloggar/andrea, tyras.se och nyheter24.se/modette/angelicablick

Hur många läsare har du per dag?
- Det varierar en del beroende på hur mycket tid jag kan lägga ner på inlägg och liknande.

Vilka är dina förebilder?
-
Min mamma och min moster för att de är starka kvinnor som alltid lyckas med det de tar sig för!

1 Maria:

skriven

Vilka snygga bilder som är tagna, vilken kamera äre som används, alltså modell osv? Just askin cause bilderna är awesome.

Kommentera här: