Fredagsintervju - Therese

Snabbfakta:
Namn: Therese Maria Sofie Svensson
Ålder: Född 1992, 20 år
Bor: Norrköpingskommun, Åby, Östergötland.
Civilstånd: Sambo
Sysselsättning: Jag gillar att fota, vara ute i naturen & umgås med familjen & vännerna

Varför började du blogga?
- För att skriva av mig. Ha någonstans att samla tankarna & endel minnen, sen på senare tid har det utvecklats till lite av en mammablogg, där jag skriver om min tid som gravid.
Vad har du för syfte med din blogg?
- Den var till för min egen del till en början. Men nu läser många bloggen som är i samma situation som mig. Som gravid är det skönt att höra om människor som går igenom samma saker som en själv.


Vad har du för skönhetstips?
- Ett leende. Det är de bästa skönhetstips som finns. Och sen att känna sig bekväm & trygg.


Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Ärlighet i det man skriver på bloggen, sen så fastnar jag för bloggar med många inlägg istället för långa. Bilder är härligt att titta på & gör en blogg mer personlig.


Vilka bloggar läser du?
- Det varierar från dag till dag, tror att jag inte har någon favorit sådär.

Hur många läsare har du per dag?
- Mycket olika ifrån dag till dag, men runt 40-50 unika varje dag. Beror på hur mycket jag bloggat & hur mycket tid jag lagt ner på bloggen just den dagen.

Vilka är dina förebilder?
- Min mamma. Det låter väl väldigt klassiskt, men hon betyder väldigt mycket för mig. Hon är stark & tar motgångar på ett bra sätt. Glad & livlig & omtänksam. Min mamma kan man gå & prata med om allt & får en att känna sig så trygg.

 

Namn: Therese Maria Sofie Svensson
Ålder: Född 1992, 20 år 
Bor: Norrköpingskommun, Åby, Östergötland 
Civilstånd: Sambo
Sysselsättning: Jag gillar att fota, vara ute i naturen & umgås med familjen & vännerna

Varför började du blogga?

- För att skriva av mig. Ha någonstans att samla tankarna & endel minnen, sen på senare tid har det utvecklats till lite av en mammablogg, där jag skriver om min tid som gravid.


Vad har du för syfte med din blogg?

- Den var till för min egen del till en början. Men nu läser många bloggen som är i samma situation som mig. Som gravid är det skönt att höra om människor som går igenom samma saker som en själv.

 

Vad har du för skönhetstips?

- Ett leende. Det är de bästa skönhetstips som finns. Och sen att känna sig bekväm & trygg.

 

Vad gör en blogg till en bra blogg?

- Ärlighet i det man skriver på bloggen, sen så fastnar jag för bloggar med många inlägg istället för långa. Bilder är härligt att titta på & gör en blogg mer personlig.


Vilka bloggar läser du?

- Det varierar från dag till dag, tror att jag inte har någon favorit sådär.


Hur många läsare har du per dag?

- Mycket olika ifrån dag till dag, men runt 40-50 unika varje dag. Beror på hur mycket jag bloggat & hur mycket tid jag lagt ner på bloggen just den dagen.

 

Vilka är dina förebilder?

- Min mamma. Det låter väl väldigt klassiskt, men hon betyder väldigt mycket för mig. Hon är stark & tar motgångar på ett bra sätt. Glad & livlig & omtänksam. Min mamma kan man gå & prata med om allt & får en att känna sig så trygg.

 

Min blogg: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera här: