Glass i stora lass

Igår
Blev det vegetarisk schnitzel och potatis och créme fraiche med vitlök till middag. Supergott! Sedan drog vi med Nicco till Växjö. Hittade inget direkt som jag ville köpa, men en glass åkte ner! Tog en Peach Melba. Med melon och jordgubbs glass, jordgubbssås, grädde och nötter. Riktigt gott... och mättande. Hann se lite av finalen av Sveriges Mästerkock. Tyckte båda var värdiga vinnare.

Idag
Har haft en liten ta-hand-om-sig-själv-dag. Härligt och behövligt! Blir lax till middag idag :)






Riktigt stolt över mig själv faktiskt... slutat bita på naglarna ;)
1 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

va skönt! :) naj nyss vart o tränat :)

2 E M E L I E:

skriven

sv: är i skolan, själv? :D



ställ gärna frågor till min frågestund, skulle vara jätte tacksam om du kunde göra det. kramar! :)

3 M O A:

skriven

SV: Nice! Vad blir det för lunch då? :)

4 Sofia:

skriven

jag sitter o svarar på kommentarer :)

5 T I F F A N Y:

skriven

sv: inget speciellt tror jag, är sjuk så ska bara ta det lugnt :)

6 Chriis:

skriven

SV: okej härligt :) jag ska fixa lite med musik men ska sen dra till skolan igen :)

7 Anonym:

skriven

Jag ska träna sj ?

8 ebba:

skriven

ja själv då? :)

9 Isabella:

skriven

sv; Jag chillar:)

10 Sessan:

skriven

Det blev räkpasta till middag igår.

11 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Allt är bra med mig, hur är det själv? :)

12 Sara:

skriven

Sv; Nej jag är sjuk sj?

13 roxana:

skriven

sv; jag kom hem nyss från skolan.. planer för kvällen? :)

14 Emilia:

skriven

skönt :)



sv: sitter ute och fryser lite hehe :P sj? :)

15 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: vart i skolan, du då? :)

16 maria:

skriven

Bra jobbat, jag har shoppat och jobbat

Maria

17 Jonna:

skriven

jag kom hem från jobb för en liten stund sen och nu ska jag städa :) Vad gör du idag?

18 bexollila.:

skriven

Kul att du är med & lycka till, missa inte för större chans gilla min blogg på fb, om du redan gör så är du sjukt awesome !

19 Fiona:

skriven

Åka till busborgen med kompisarna:) påsklov!!! :D

20 Josefine Arevhall:

skriven

Sv; Härligt.



Idag ska jag städa och se lite PLL.

21 E L L A S Ö D E R W A L L ♥:

skriven

Sv, jaha okej :D Jag ska typ bara plugga mera idag haha, själv?



Kram,Ella

22 Anette:

skriven

De är på rea nu så passa på vet ja! :)

Härligt det, gud vad god den där glassen såg ut.

23 juliaa:

skriven

Glassen såg ju inte liite god ut :D

24 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Åh så gott med glass! :D

25 Patricia♔:

skriven

Duktig du är som slutat bita på naglarna:)

26 ~ L I N N ~:

skriven

Om du läste inlägget så borde du förstått att det inte är bra..

Själv då?

27 ♫♪ Sandra T:

skriven

gott med glass!

28 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, okej trevligt;) jag gör typ ingenting hehe.

kram!

29 Anonym:

skriven

:)

30 Fruity:

skriven

Gooottt det såg ut :D Ja förutom att jag fortfarande är sjuk :( Med dig då?

Bra jobbat med naglarna :)!

31 emma:

skriven

Hej! Vilken underbart bra blogg du har :)

kika gärna in min :) / EMma

32 Anonym:

skriven

allt bra :)

33 Nicole [ Foto & Vardag ]:

skriven

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder, det är nämligen vår i mitt hemland Finland nu :) Kommentera vad du tycker om dem, så blir jag glad!



http://twinstars.blogg.se/2012/march/10-plusgrader.html#comment

34 natali:

skriven

inte så mycket, själv då ? :)

35 Isacs Mamma:

skriven

Nej jag mår fortfarand esom ett paket köttfärs så bra är de inte:( Hur är det hos dig?



Psst...

En tävling är igång hos mig:)

http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-lantlig-dekor.html

36 Marika:

skriven

Svar: Jaså? Då får jag nästan ta mig en sväng dit, är i stort behov av äggkoppar faktiskt. Men va?! Kostade de enbart 5 kr?! Herregud.



Idag är det bara bra :) Har ganska precis kommit in efter en promenad. Med dig då?

37 linn:

skriven

Sv: eller ja det har varit 'på gång' ett bra tag nu så...ja det går väl kanske inte så bra med det hehe...

38 Cassie :):

skriven

sv: jag pratar i telefon dudå? :)

39 Gamesound kills reality:

skriven

sv: Jo, allting är fin fint, själv? ^^ den andra bilden med glasen såg mumsig ut :D KRAM!

40 johanna:

skriven

sv: idag har jag varit i skolan o dansat :)

41 HANNA:

skriven

sv: vad gör du då? :)

42 Emma:

skriven

SV: jo, det är bra :) Vad gör du? :)

43 Matilda:

skriven

SV: Ja tydligen. Lärarna kallar det Individuellt Lärande, man väljer alltså själv att vara i skolan så länge.

44 kiwiberries:

skriven

sv: jag har sett såna lära gå bilar för 200 kr och lektält som vårt brukar ligga på 200-300 så det är ju nästan samma =) men kör på tält om det passar!

45 Nayomi:

skriven

haha ja det har du rätt i ;P jag är alltid glad iallafall!

46 malin:

skriven

Tack tack men nu är jag frisk igen!:D

Idag var jag på "saltinerna" där vi hade choklad frosa eller hur det stavas.. sen var jag med en kompis och sedan gick jag och hon till fritidsgården och var där! Vad har du gjort idag?

47 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

Hoppas du får en mysig fredag! :)

48 emma:

skriven

Good morgon :) Fin blogg :D

49 EMMA TEIKO:

skriven

Hej, vad fin blogg du har! Allt bra? :)

50 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Vi har någon poängjakt i skolan så idag ska jag vara utklädd till kille, haha. Själv? :)

Kommentera här: