Ha en trevlig helg!

Idag
Så har jag städat :) Snart kommer sambon hem så då blir det middag/lunch tillsammans. Sedan har jag lite ärende att uträtta innan helgen startar igång på riktigt. Har lite motstånd inför helgen och tror även att urinvägsinfektionen är tillbaka då jag har ont i ryggen. Ska köpa hem massa tranbärsjuice som kanske kan förbättra det hela under helgen, annars får jag helt enkelt gå till doktorn igen. Blir en spännande helg :)


Härligt när man kan plocka fram solbrillorna :D
1 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

gymar bara nu :) Kram

2 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Jobb jobb jobb, själv?

3 maria:

skriven

Jag väntar på att få mina fönster putsade annars bara chill

Kramiz

4 Anonym:

skriven

Jag kollar på film :D

5 Sessan:

skriven

Tack så mycket :)

Idag har jag hunnit med att cykla, laga lite matlådor, fört över bilder & funderar på om jag finner ut hur jag ska göra för att sticka.

Sen vet jag inte, dudå?

6 Chriis:

skriven

SV: okej jag kollar på tv :)

7 ebba<33:

skriven

okej! :P

8 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Idag ska jag vara hemma och mysa lite, själv då? :)

9 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: härligt :D

vart i skolan.

10 Daniella - 12 - Mode & vardag:

skriven

Vad ska du göra i helgen? :)

11 Patricia♔:

skriven

Stackare, hoppas tranbärsjuice kan hjälpa dig så du slipper med medicin. Urinvägsinfektion är skiit att ha:(

12 Isabella:

skriven

sv; Bara chilla, själv?

13 Josefine Arevhall:

skriven

Sv; Härligt, nej inte mycket. Ska fixa buren åt Vimto:)



Tack detsamma! ♥

14 Linn:

skriven

sv; vi vill gärna ha en design, men vi kan ju hålla kontaken via epost om det går för sig? Skulle vara toppen.



15 Esmeralda<3:

skriven

Hej!

Ville bara kika in och önska dig en härlig dag:)

Vad gör du?^^

16 roxana:

skriven

sv; jag lyssnar på musik o så :)

tack detsamma !

planer för helgen? <3

17 Sara:

skriven

Sv: Tack! : )

Okej va trevligt ^^

nja inte så mycket väntar på att pojkvännen ska komma hem :)

18 juliaa:

skriven

sv: ja, i 6 år mer eller mindre haha :) jobbade restaurang i höstas men hade riktigt dåliga arbetsförhållanden så jag slutade och reste sen iväg till Thailand :D



Ben&Jerry half baked blir det! Bra att du påminde mig, haha, hade glömt nu när jag kom hem för andra gången att jag hade den! :D

19 T I F F A N Y:

skriven

Sv: tack detsamma! :) fina brillor :)

20 KNORKAN:

skriven

Hej! Vill du vara med och tävla om två nyheter (en sockerskål & en gräddkanna) från den populära serien Mynte från Ib Laursen? :-) Kram

21 EMMAS!:

skriven

sv: tack :D

ja baara bra, sjdå?:D kram

22 Pernilla:

skriven

Ja du måste gå till doktorn om det inte går över Jennie. Urinvägsinfektion är inte att leka med om det inte läker ut av sig självt. Tranbärsjuice är också bra, men främst i förebyggande syfte.



Schyssta glajor förresten!!

23 johanna:

skriven

sv: ska rida en ponny, va med kompisar och kolla på en match :)

24 E L L A S Ö D E R W A L L ♥:

skriven

Sv, okej :D. Jag är hos en kompis ;). Tack detsamma :)



Kram, Ella

25 kajsa:

skriven

Önskar dig en trevlig helg :) kram

26 natali:

skriven

låter trevligt! trevlig helg på dig med!!

27 johanna<3:

skriven

sv: inga stora planer än, sj då? trevlig helg på dig med ;D

28 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Jag ska inte göra så mycket idag, själv då? :)

29 E M E L I E:

skriven

sv: jag är med 2 kompisar, vi ska snart ut ;)



tack detsamma :D

30 Fanny - Mina val, mina problem.:

skriven

SVAR: Okej, ska göra det! :)

Inte så mycket, sj?

31 E M M E L L Y:

skriven

sv: Umgåtts med en kompis, varit i skolan och kollar nu på tv och bloggar! Du själv?? =)

32 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Usch då, hoppas att du inte blir sjuk. Några roliga planer i helgen? :)

33 Marika:

skriven

Svar: Är inte jätteförtjust i det jag heller men var gulligt att han hade köpt fika :)

Det var asabilligt! Dessvärre har jag inte tid under helgen men kanske kan ta mig dit på måndag. Imorgon ska jag nämligen göra högskoleprovet och på kvällen ska vi fira en kompis som fyller år. Så på söndag kommer jag troligen bara ligga i soffan. Vad händer för dig då?



KRAM

34 Kattis:

skriven

Sv: Vet du hur katten har bott förut? Den trivs nog bättre hos er än på ett katthem! :) Tycker det är bra att folk tar hand om såna djur! :)

Så kommer ni båda överens med den så ta den! :D Hihi

35 Jonna:

skriven

okej :) mysigt!

Jag ska mest bara va hemma och se tv ikväll. Är såå trött så jag har sovit efter jobb och nu orkar jag inte ens resa mig från soffan :)



Tack, detsamma :) kram.

36 who?:

skriven

Hej!

tävlingen är på börjad.. om du vill ha 500krs presentkort på H&M så går du bara in på min blogg och kommenterar jag är med!

pusshej och hoppas du är med! (Y)

37 Sara:

skriven

Fin blogg!

38 Nayomi:

skriven

ja alla har vi väl våra dippar och det enda jag kan göra är att låta det pysa ur mig i lite gnäll så mår man bättre sen.. men tro inte att jag inte är tacksam, allt är ju fixat på egen hand!

39 ~ L I N N ~:

skriven

Desamma!

40 kiwiberries:

skriven

sv: ica maxi såg jag för ett tag sen en sån bil för 200 kr så kika runt, måste väl finnas någon mer stans. men om du tror att han gillar tältet så köp det =)

41 Gamesound kills reality:

skriven

Sv: jodå, det är fin fint ^^ hoppas du får en hejdundrande fin helg! :D

42 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Svar: Ja jag tycker den är riktigt bra :D Ha en trevlig helg!

43 Anonym:

skriven

bara bra :D

44 H a n n a W i l d:

skriven

sv: det är bra! hur är det själv?

45 Merima^^:

skriven

härligt!

jo allt är bra här med, bloglvin byte? :)

46 EMMA TEIKO:

skriven

sv. jodå det är bra här med, händer det något roligt under veckan då ? :)

47 Emma:

skriven

Jodå igår var jag på shoppingtur med en vän :) helgen startade bra, vad hittar du på denna helgen då :)?

48 Fruity:

skriven

Tack :)! Härligt :)) Idag ska jag flytta ihop med min pojkvän o fira ettårs mellan oss :D Du då?

Kommentera här: