Härliga vårväder!

Igår
Var jag med Nicco hela förmiddagen. Fikade, handlade och umgicks. Hon fick även ett lite för tidigt påskägg från oss. När Stefan kom hem blev det middag, ugnsbakade potatisar med rödlök och morötter, till det en hemmagjord quacamole och keso. Riktigt gott och mättande. Kollade sedan på teveutbudet oh så avslutade jag med början av Rädda Willy 2. Älskar ju späckhuggare.

Idag
Stefan skulle börja sin praktik idag, vid tre, men han fick hoppa in och jobba. Så de blir en lång dag för honom. Jag tvättar en massa. Händer inget speciellt idag. Ska ta itu med alla kommentarer :) Lika roligt varje dag!
Sedan har jag köpt nedanstående goding! Var ju tvungen att ha uppföljaren! Men just nu läser jag En Dag som blivit film, så jag får vänta med Elsa lite.

1 E M E L I E:

skriven

sv: allt är bara bra idag, själv? :)

2 Sassäh ᵔᴥᵔ:

skriven

Hallojs kära du! Hoppas att du har en underbar tisdag :) Just nu pågår en frågestund och dagens blogg hos mig, lust att vara med samt ställa frågor? Kika gärna in då. :) Och/eller göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

3 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

okej :)

ja de är bra, sj? :)

4 M O A:

skriven

SV: Ska vara med in pojke, dudå =?:)

5 bexollila.:

skriven

fortf skit..

jag gör inte mkt sj?

6 E M E L I E:

skriven

sv: jag ska hem och städa mitt rum litegrann, sen ska jag tvätta och plugga. själv? =)

7 E M E L I E:

skriven

sv: härligt att höra :)

jag ska hem snart, sitter fortfarande i skolan. och när jag väl kommer hem ska jag tvätta, städa mitt rum lite och sen plugga... surt! själv? :D

8 Marika:

skriven

Svar: Fina :) Har haft en jättebra helg, dock gick de för fort som vanligt! :p

9 Anonym:

skriven

så din tur

10 roxana:

skriven

sv; jodå, sj? :P

11 natali:

skriven

jag ska på utvecklingssamtal haha själv ? :)

12 Kattis:

skriven

Sv: Jag ska åka och hämta hem en liten valp! :) I helgen ska jag bara ta det lugnt, lär ju bli full fart när vi har fått hem valpen :)

13 Emma:

skriven

SV: Ja, det är bra idag :) Jag ska göra en massa tråkiga läxor! ;) Sj?

14 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, ja jag såg de riktigt fina;) jadå allt är väl hyfsat.

15 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

En dag tycker jag var så tråkig så jag hann inte ens läsa klart den innan jag var tvungen att lämna tillbaka den på bibblan.

16 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Jodå det är bra :D själv då?

17 Sessan:

skriven

Jag har jobbat 9:30-15:30 idag & bytt cykeldäck. Vad har du gjort mer än det du skrivit om?

18 emilia:

skriven

Haft en bra dag?

På mitt senaste inlägg kan du se hur jag såg ut när jag var liten!

Kram! :)

19 Ellen:

skriven

Sv: Ja, det har jag! Jag har sett The Ark tre gånger; två gånger för några år sedan och sist i våras i Italien när de hade sin sista spelning :) De är (eller VAR, tyvärr) helt underbara!

20 Maria:

skriven

Den var verkligen bra så jag rekomenderar



Ha det fint natti Natt

21 Linn / Foto & Vardag:

skriven

SV: Tack så jättemycket, blir jätteglad! :)

22 Isabella:

skriven

Hej! Fin blogg:) Allt bra?

23 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Härligt! Idag har jag mest pluggat, har stort prov på fredag och i veckan händer en massa kul så var skönt att få det gjort idag. Själv? :)

24 Isacs Mamma:

skriven

Tack så mycket! Ja du här behövs de krya på sig, är allt annat än bra så de blir att ta de lugnt, Hur är de med dig? haft en fin dag?

25 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: Tack du med :D!

26 felicia-:

skriven

tack detsamma!

boken är ju så bra

27 Anonym:

skriven

Tack detsamma :D

28 Jonna:

skriven

kan tänka mig det :)

Ja, allt är bra med mig, själv också?

29 kajsa:

skriven

sv: min helg har varit bra tack :) hur har din varit då?

30 E M M E L L Y:

skriven

sv: Åh sjukr mycket träning ... tre högintensiva och skolan haha slut? Ja! Ja. jag kan ju se vad du gjort ... Har läst lite i den boken, men hatar att läsa så blev inte så mycket mer haha ;)

31 Josefine Arvehall:

skriven

Sv; Aw, tack detsamma!♥

32 Emma:

skriven

Jodå det hade vi, det var en rolig resa :)

Gjort idag då?

33 Linn Johansson:

skriven

Jag ska dit på körresa med ungdomskammarkören Espri! Vi är borta fem dagar, så det är som ingen semester, utan bara tävling. Vi ska sjunga några låtar och sedan tävlar man mot andra körer från världen :) Det är i Riva del Garda :) Ganska nära Milano.

34 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Eller hur, är jättetacksam för att hon gick iväg och hyrde film! :)

35 Sara:

skriven

Sv; tack så mycket! :D

Desamma!^^

36 Ann:

skriven

Sv: Tack! Allt har varit superbra! Själv då? :)

37 H a n n a W i l d:

skriven

sv: tack detsamma ! =)

38 Elin ^^:

skriven

Elsa-serien är ju bara för bra ^^ har dock bara läst halva första boken och sett halva serien men den äger redan ändå ;) ^^

39 Sofia:

skriven

bara bra :D vad gör du?

40 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Jaså! Ja, mörkblåa är också fint :)



Idag ska jag till skolan bara, själv då? :)

41 angelina:

skriven

allt är bra :D den boken är jätte bra! :)

42 Ella - Hjälp med design, eller bara njut ;):

skriven

Sv, bra :D Jag ska bara vara hemma och plugga, durå?:)



Kram, Ella

43 kiwiberries:

skriven

sv: ja vi har också underbart väder med en massa sol!

44 Nikaia:

skriven

tack söte :) du med!

45 Chriis:

skriven

SV: neh inte alls kul att gå till doktorn :( Men det gick bra så det var ingen fara :)

46 Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians:

skriven

Vill du ha en länk som visas för drygt 150-300 läsare? Klicka då här för mer information



http://twoasiians.blogg.se/2012/march/utkast-mars-26-2012.html#comment



Ha en bra dag! (:

Kommentera här: