Lite bakning

Igår
När sambon kom hem blev det middag och sedan fick vi idén att baka lite. Medan sambon städade lägenheten, bakade jag kanelbullar och även kardemummabullar. Älskar kardemumma. Sedan gjorde jag även pizzabullar :)
Faktiskt första gången som jag gjort egna bullar och det gick hur bra som helst! Goda blev de också!

Idag
Blir det en massa diskande, ska även tvätta inför helgen. Och nu är det bara 3 dagar kvar till syster kommer och 4 dagar kvar till lördagens bravader :D Längtar!
Ikväll ska vi promenera med Nicco och så ska vi sedan avsmaka bullarna :D Igår glömde vi totalt bort att vi inte hade vare sig någon kavel eller någon pensel... Så ja fick åka till Nicco och låna detta. Blir att införskaffa egna!


Pizzabullarna.

1 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Pizzabullar är så sjukt gott :D



Sv: Förlåt för så himla sent svar! Jag har haft en jättebra helg men har tyvärr blivit riktigt sjuk. :( själv?

2 Sessan:

skriven

Det är inte helt fel. Längtar oxå till sommarstugan, fast egentligen så är det ett stort släkthus mamma ärvt.

3 moa:

skriven

SV: Jo tack samma här :D gott de ser ut ;)

4 Patricia♔:

skriven

Åhh men de såg ju riktigt goda ut både pizza bullarna och de vanliga:)

5 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

Vad gott :)



sv: så lite så !

6 Louise:

skriven

Sv: det är bra :) själv då?

Kram

7 ~ L I N N ~:

skriven

Typ ingenting, står i inlägget vad jag ska göra så hehe :) Själv ?

8 SARAH CARLSTEN:

skriven

Ha en fin onsdag! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

9 roxana:

skriven

sv; det är bara bra med mig, sj då? :D

10 Jonna:

skriven

Mums vad gott :)

11 johanna <3 ♫♪:

skriven

Oh vad gott;)

sv, jadå jag mår bra. du med eller?

12 Fiona:

skriven

Fluff och maisie:) allt är bra med mig:) är det lika varmt hos dig som det är hos mig?

13 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

gott bakade bullar igår hihi :D

14 E M E L I E:

skriven

sv: allt är bara bra :) själv?

15 Calany:

skriven

Haft en bra dag? :)

16 E M M E L L Y:

skriven

sv: Jaha bra det med! ;)

allt toppen med moi, med dig själv då??

17 sarah:

skriven

sv: Jaha okej :D

Idag så ska jag väl bara chilla, och träna på en massa engelska glosor xD

18 Systrarna Silke♥:

skriven

jätte fina bilder och kakorna/bullarna såg otroligt goda ut!

19 Paulina:

skriven

sv: skönt att höra! :) Allt bra med mig ;)

hoppas du haft en toppen bra dag finis! :D

20 Marika:

skriven

åhh va gott det ser ut! Tyvärr e det sämre med mig:( Jätte förkyld:(

21 Fanny - EN AWESOME CHEEY! 8D:

skriven

Ser ju jättegott ut! :o ♥

SVAR: Vad bra! :)

Åh, tack så mycket..

Det behövs :P



Kramiz

22 johanna:

skriven

sv: jag gör typ ingenting, kollar på tv, data, film ;)

23 Jennifer Ljungquist:

skriven

hejsan, söt blogg. Kolla in min nya blogg och släng gärna in en komentar vad du tycker om den :D

24 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- okej. Baka och plugga :)

25 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Hej!



Skulle du kunna göra mig en tjänst som tar en sekund av ditt liv?

Nämligen klicka på länken till studeravidare: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=q9i5j0o0hgj&sv

Då lägger du en röst för mig i en tävling om en MacBook eller en Ipad!

Skulle bli så himla glad om jag var på top 3 när tävlingen tar slut.



Man kan rösta en gång per dag, så om du vill. Spara gärna länken och klicka dig in varje dag.

Du skulle göra mig så himla glad då!



Jag har lagt upp en banner högst upp på min blogg, där kan du istället trycka varje dag om du tycker det är lättare att gå in på min blogg först! :)



Tack på förhand! / http://angelica.blogg.se



26 Jonna:

skriven

okej, så mysigt :)

Idag har jag jobbat hela dagen och nu ska jag ta det lugnt och bara titta på tv. :)

27 Anastasia:

skriven

Svar; Jag mår lite sisådär, hur mår du själv? :)

28 kajsa:

skriven

mums med bakning!



sv: det låter trevligt :) idag har jag bara tagit det lugnt!

29 Bella ♫♪:

skriven

Sv: Ja det är bara bra med mig, själv? :)

kram!

30 kiwiberries:

skriven

sv: har lagat lasagne med barnen och varit ute i solen.



gott det ser ut!

31 Louise - Flyttar till Turkiet:

skriven

nej jag och min syrra ska bo ihop :)

32 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Åh jobbigt, samma här..

Idag var det skola på eftermiddagen och sen har jag suttit och pratat med min mamma och några vänner på skype hela kvällen för min mamma fyller år idag :)

Har du haft en bra dag?

Åh vad gott med bullar!!

33 Nayomi:

skriven

guud vad söta formar :D o jo det är fint tack! fast jag kom hem från jobbet NU!? :O där rök hela min dag.. hur var din onsdag då? :D

34 alexandra:

skriven

SV.

jadå, lite mycket i skolan bara, själv?

35 Anonym:

skriven

Tack kalas här.

jag jobbar på ett mejl till dig men jag hittar inga snygga bilder på mig som skulle passa som ny header:P haha

36 malin:

skriven

Ha en bra dag idag!<3

MM vad gott!!

37 Malin [mmsea]:

skriven

Ser gott ut :)



Sv. Tack :)! Detsamma!

38 Gabbi:

skriven

Sv: Okej :) Jag har skola och sedan pianokonsert, kraam!

39 Marika:

skriven

Svar: Låter mysigt :) Vad gott det såg ut med bullar!!! Ska hålla igen med sånt till påsk, får se om jag lyckas ;)

40 Nilla:

skriven

Hej!



Har inte haft ork att göra så mycket. Men jag har tagit bort på facebook så man ska kunna söka på mailen nu förhoppningsvis. Så testa igen annars får jag lägga till dig :)



Hoppas allt är bra?

Här har det varit sjukstuga osv i över en månad snart tror jag. Så har ju ingen ork till nånting :/

41 ems:

skriven

mummsigt!:D

Kommentera här: