Onsdag

Så var vi i mitten av veckan
Igår var jag återigen med Nicco. Vi åt middag tillsammans och gick en runda och sen så köpte vi glass, då jag även köpte dessa muggar och äggkoppar. Så fina! Egentligen behöver vi inte en enda mugg eftersom skåpet är redan fullt, men dessa kunde jag inte motstå. Åt även glass tillsammans.

Idag
Åt frukost tillsammans med sambon, mysigt när vi hinner med det tillsammans på veckodagarna. Sedan gick jag och handlade lite och gick inom djuraffären för att köpa hö åt våra små marsvin. Stannade en stund och pratade med fina Mia. Och nu ska jag tvätta ännu mer, diska och svara på alla kommenterar :) Vädret är idag soligt, men något blåsigt.



1 M O A:

skriven

SV: Ska mest plugga och ha fotbollsträning! Dudå?

2 E M E L I E:

skriven

sv: gör de, det är hur kul som helst! ja precis, allt kostar ju..



tack detsamma :) kram!

3 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

bara ta de lugnt idag, sJ? :)

4 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: Det är bra med mig själv då? :D

5 Isacs Mamma:

skriven

Vilka fina koppar!!^^

Ja jag hoppas de ger sig! har sån feber :O

Så nej mår inte så bra alls:(



Men vad kul att dagen började bra! <3

6 Sassäh ᵔᴥᵔ:

skriven

sv: okidokii :) jo allting är bra med mig, hur är det med dig? KRAM

7 jennifer:

skriven

JADÅ hur mår du då?

8 TIFFANY:

skriven

fin blogg! några planer för veckan? :)



Btw, bloggen har ny design, kommentera gärna vad du tycker så skulle jag bli jätteglad!

9 roxana:

skriven

sv; träning + plugg.. vad gör du? :)

10 Ella - Hjälp med design, eller bara njut ;):

skriven

Sv, okej :D Jag ska typ också bara ta det lugnt fast jag ska plugga snart också ;). Allt bra?



Kram, Ella

11 malin:

skriven

Ja förutom att jag är sjuk men annars är det bra själv?<3

kram

12 Maria:

skriven

Tack som frågar

Ja allt e bra



Vilket vackert porslin

Love M

13 Chriis:

skriven

SV: ah :) ska träna och plugga lite sj? :)

14 ebba:

skriven

hej super fin blogg du har , kolla gärna min lite då o då släng gärna in en kommentar då skulle vara super snällt! :)

15 ebba & isabella:

skriven

vi är nu tillbaka efter bloggpause och uppdateringen startar vi nu med en tävling , kika in och va med du också :)

16 Emma:

skriven

SV: ska göra lite tråkiga läxor! :/ <3 Okej :) Allt bra? :)

17 cassie:

skriven

sv: hihi, jo det är bra med mej, självdå? :)

18 Fruity:

skriven

Gullig du är <3 Tack detsamma :D!!!

19 Isabella:

skriven

sv; Bara bra :) Vad gör du då

20 Nicole [ Foto & Vardag ]:

skriven

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste porträttbilder & kommentera vad du tycker om dem? Skulle bli JÄTTEGLAD då! :D Kramisar!



http://twinstars.blogg.se/2012/march/marielle-i-vitt-1.html#comment

21 IDA:

skriven

svar: härligt! nej jag gör inte så mycket, kollar tv :) dudå?

22 johanna <3 ♫♪:

skriven

SV, Idag var jag i skolan ;) du då?

23 HANNA:

skriven

vad tycker du om dagens outift? :)

24 Marika:

skriven

Åh vilka fina äggkoppar!!!! Dog lite nu..



Svar: Men tack :) Idag är det bara bra :) själv då?

25 emilia:

skriven

Vad har du gjort idag? <3

26 Anonym:

skriven

Sv: Ja de är hon! hon är Finsk Lapphund och heter Bella! :D

Vad roligt, så sjukt mysigt med massa valpar! Fast de är ju mysiga när de blir vuxna med :) Med mig är det bra! Hur är det med dig? :)

27 Kattis:

skriven

Sv: Ja de är hon! hon är Finsk Lapphund och heter Bella! :D

Vad roligt, så sjukt mysigt med massa valpar! Fast de är ju mysiga när de blir vuxna med :) Med mig är det bra! Hur är det med dig? :)

28 natali:

skriven

härligt att du är med! :)

det gick jättebra!

29 Gunnel S F:

skriven

Jättfina muggar och så söta äggkoppar! Det finns så mycket man kan tänka sig ha i sina skåp... det är så synd att de blir så fort fullt på hyllorna! :-)

30 Elin:

skriven

Ja, man passar ju såklart på. Är allt bra med dig denna onsdag?

31 bexollila.:

skriven

ja ska krya så gott det går.

när ja e sjuk ligger ja hela tiden i sängen, duschar mycket, dricker mkt vatten kanske går en promenad och så hehe!

32 kiwiberries:

skriven

men nej va fina koppar!



sv: va gulligt. det är nog en rolig present! såna där små bilar som barnen själva kan åka runt på, typ lära gå bil är också ett hett tips! det gillar alla! =) tält har barnen mest i perioder och gärna när dem är lite större =)

33 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- jadå, själv? :)

34 Emilia:

skriven

Allt bra? :)

35 Gamesound kills reality:

skriven

sv: Detsamma duuu, kram ^^ åhh så söta saker på bilderna! gillar mönstrerna :D

36 Sessan:

skriven

Har precis ätit middag.

Fina äggkoppar.

37 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Vad söta muggar och äggkoppar! :D



Sv: Jag är frisk! :D YEY! Hur är det med dig då? :)

38 Fiona:

skriven

Förlåt för jätte sent svar! Har haft en liten blogg paus i några dagar men nu är jag tillbaka!:)

Jag har haft en jätte bra helg! Vad ska du göra i helgen? :)

39 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Tyvär kan jag inte hjälpa dig, för att jag inte vet hur man gör och att det inte är jag som gör mina designers! :)



Det är bra med mig, hur är det själv? :)

40 johanna:

skriven

sv: ja det är bra, sj? :)

41 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

Vad innebär det att vara deekshangivare eller vad det heter? :)

Låter spännande..!

SVAR: Jag har träffat en tjej som ska börja i vår klass efter påsklovet, och vi och några andra kompisar har visat henne skolan osv..

Sen har jag vaccinerat mig mot livmoderhals- cancer, men har två sprutor kvar att ta.. Mår rätt illa och är trött :(

42 Kungen:

skriven

åå så söta! älskar alla saker som är söta!

43 ~ L I N N ~:

skriven

Tack desamma :)

44 E M M E L L Y:

skriven

sv: nej, jag förstod det haha, du har inte börjat i den än, men jag har läst lite i den, så menade jag! ;)

45 Merima^^:

skriven

hejjsan, allt bra med dej? :)

bloglovin byte? :)

46 Linn:

skriven

Sv:Det är pågång tror jag, men om du är sugen att kanske göra en så länge så skulle vara jätteroligt:)

47 kajsa:

skriven

fina muggar och äggkoppar :)

sv: härligt att höra! idag har jag varit i skolan och sen slöat, är jättetröött! har du gjort då? :)

48 Nayomi:

skriven

ledsen för sent svar! Jag har haft fullt upp, mest med tråkjobbet! :P allt bra med dig?

49 Josefine Arevhall:

skriven

Sv; Adå, själv?:)

50 Jasmine:

skriven

Vackra koppar.



Svar: Tack för din kommentar. Special K med sylt och mjölk är himla gott - och mättande. Ett mycket bra mellanmål. :)



Kram

51 angelina:

skriven

vad fina muggar!! jag läser just nu varför gråter inte emma, det är riktigt hemsk..



Ha en bra dag i solen!!!!!!!

52 Anonym:

skriven

Hej! skulle du vilja göra mig typ världens största tjänst? Det är så att jag har skrivit en inlägg på min blogg om vad folk vill läsa på bloggar!

Skulle vara jättekul om du ville skriva vad du vill läsa om, för sen kommer det upp ett inlägg där jag kommer skriva massa förslag så att andra kan ta del av det för att få fler läsare till deras bloggar också och om det vore intressant vore det kul om du vill hjälpa mig:)



http://evelinaelisabeth.blogg.se/2012/march/vad-gillar-folk-att-lasa-om-pa-bloggar.html

Kram:)

53 Ellen:

skriven

Sv: Åh, inte fel! Ja, de är helt klart grymma :) Väldigt trevliga med, har också fått chansen (äran!) att prata med dem!

Allt är fint med mig, hoppas att du får en skön torsdag!

54 Emma:

skriven

Ja de var verkligen en härlig förmiddag :)

Söta äggkoppar, hoppas du har en fin dag :)?

55 Anette:

skriven

Varsågod!

Jodå det är bara bra. Själv?

Kommentera här: