Torsdag, 22 mars

Igår
Skulle haft lax till middag, men då hörde Nicco av sig och sa att hon kommer och har mat med sig. Skönt på ett sätt då man lagat mat alla andra dagar. Fick koppla av lite ^^. Så hon kom med massa mat. Riktigt gott var det också och dessutom hade hon med sig lite glass och egengjord jordgubbsås till efterrätt. Mina bullar kände ju sig överlägsna lite. Hade en väldigt trevlig kväll, som alltid.

Idag
En massa diskkörning och jag har tvätten klar. Ikväll kommer mamma och stannar över till imorgon då hon ska iväg på roligheter. Så ska bara köpa något lätt som vi kan äta idag då vi ikväll ska bjuda på bullar ^^. Måste ju skryta lite med dem framför mamma, eftersom det är alltid hon som bakat dem hemma innan :) Och imon kommer syster :D


Cappuccino!


Fotade sambons tallrik. Gott var det!
1 Sessan:

skriven

Den ligger i Värmland, mamma & de bor kvar i Värmland så de bor inte så långt ifrån den men det är ändå en liten bit & köra & det är mitt i skogen :)

Er då?

2 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

härligt :D jo min huvevärk e också borta så d e bättre, sj? :D

3 SARAH CARLSTEN:

skriven

Ja då :D

4 Jonna:

skriven

Jo de är bättre med foglossningen =)

5 Patricia♔:

skriven

Mumsigt:)

Låter som om du får en rolig helg med besök av både din mamma och syster:)

6 Louise:

skriven

Åh vad gott!



Sv: härligt :) Det är skola som gäller idag, själv?



Jag hjälper till på min mammas jobb :)

7 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

sv: ja dom är ritkigt snygga :D

okej det är nice :D

8 elin:

skriven

Jag ska göra läxor senare, händer inte annars något speciellt. Helgen börjar närma sig ska du göra något kul i helgen?

9 Marika:

skriven

Svar: Jadå, det tror jag allt! Redan varit utan det i en vecka så det ska nog gå bra :) Ja, det är väl tänkt att jag ska köpa mig ett kort på friskis :)

10 Kungen:

skriven

åååh va gott!

11 ~ L I N N ~:

skriven

Ja allt är bara bra, själv då? (:

12 Emma:

skriven

Ok :) Jag har ont i huvudet idag igen men det börjar bli bättre, Sj? :)

13 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

GUD VAD GOTT DETTA SER UT OCKSÅ! :) ♥

Svar: Jaa!

Inte så mycket, gick en sväng till affären med mamma och har vart ute ett tag .. :)

Själv?

14 calany:

skriven

sv: den var super :)

Allt bra annars?

15 roxana:

skriven

sv; inget speciellt, sj? :D

16 Nicole [ Foto & Vardag ]:

skriven

Hej på dej! Skulle du kunna kika in på min blogg och kommentera vad du tycker om mina senaste bilder? Skulle bli jätteglad då! :)



http://twinstars.blogg.se/2012/march/varkanslor.html#comment

17 Gabbi:

skriven

Sv: Jag skulle vilja lära mig spela fiol :D I helgen ska jag inte göra något speciellt, själv då? KRAM

18 johanna <3 ♫♪:

skriven

sv, oh fransk manikyr är snyggt ;) nej inte så mycket.

19 Nayomi:

skriven

det har du helt rätt i! ;D smart tjej hihi shit vad fina bilder.. jag börjar ju dregla här haha :P

20 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv: Idag händer inget speciellt, själv? :)

21 alexandra:

skriven

SV. Jag går andra året på omvårdnadsprogrammet! :)

22 E M E L I E:

skriven

sv: härligt!

idag ska jag plugga, övningsköra med pappa och sedan ingenting :) själv?

23 natali:

skriven

fin blogg! :)

24 sarah:

skriven

SV: Det är bara bra med mig :D

Själv?

25 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Jag har haft skola :P du då?



Hjälp mig att vinna, krävs endast ett klick, inget mer: http://www.studeravidare.se/bloggc?id=q9i5j0o0hgj&sv



Kom ihåg att du kan klicka en gång per dag! Har bannern höst upp på bloggen också (http://angelica.blogg.se) - Skulle betyda grymt mycket om ni ville hjälpa mig genom att klicka, helst varje dag!

26 bexollila.:

skriven

var gärna med och tävla om att bli dagens babe ;) - http://www.nattstad.se/bexollila?cat=46078

27 Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians:

skriven

SV: Kollar på film och så bara, själv då hjärtat?

28 johanna:

skriven

sv: drack en vanilj milkshake :)

29 M O A:

skriven

SV: Okej nice! Just nu så ska jag gå på coop och handla inför morgondagen. Vad har du för planer för helgen? :)

KRAM

30 bella:

skriven

Fin blogg! ;)

Haft en bra torsdag eller? :)

31 Fiona:

skriven

Nej vad söt!:) det är toppen med mig:) dudå?

32 Louise - Flyttar till Turkiet:

skriven

Ja de e klart jag fortsätter blogga där :) Jag flyttar den 8 maj :)

33 kajsa:

skriven

sv: ne jag har inga direkta planer för helgen, får se hur jag mår o så.. ska du göra då? :) kram

34 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- kokoskaka :)

35 Jonna:

skriven

jag fick inte det jobbet jag ville ha. Nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb och hjälper min gamla chef med en nyöppning. Ska inte va kvar där sen.

Jo, jag vet.. Jag har nog sökt flera hundra jobb, men det är skitsvårt.. Riktigt tråkigt..

36 Marika:

skriven

Åhh jäklar det där såg gott ut! Börjar få tillbaka hungern nu efter febern. Ha en fin dag!

37 Ela:

skriven

Skicka ett mail till mig, men menar du att du har 7st förpackningar ?

38 Kattis:

skriven

Sv: Vad ska du göra över påsk då? Man måste ju pynta lite för att få stämning, nu blev det lite väl tidigt för mig, men det är fint med färgglada fjädrar och ägg :)

39 Melissa - I´m not what you expected:

skriven

låter som du har fullt upp..

man blir riktigt hungrig när man ser de där bilderna

40 M O A:

skriven

SV: Jarå, nice :)

Om du kolalr lite längre ner i min blogg så ser du avd jag också har gjort :)

Kommentera här: