1 TJEJ PÅ 14 ÅR:

skriven

Sv: Förlåt för sent svar! Yes jag lyssnar på Ramones:) OKej va kul! Förra helgen åkte jag till Italien :) Tack detsamma! Kramar

2 MADDISENJ:

skriven

I lördags blev med marknad på dagen och nyöppning av ett uteställe på kvällen samt fotbollstittande. Hur har den nya veckan börjat?

3 ~ L I N N ~:

skriven

Tack så jätte mycket hih ! :D

Kände att jag ville ha något mer färgglatt nu när sommaren kommer & rosa är mer jag så passar bäst på min blogg hehe !



- Jorå det är la okej :) Lever ju så att säga ;) Själv då?

4 Elin:

skriven

Allt bra?

5 Ida:

skriven

Men åhhhhh så söta djur! Speciellt den första hunden på bild! Naw!

6 Frida:

skriven

Sv; Härligt! Jag har varit i skolan som vanligt och njutit av det underbara vädret! :)



Kram Frida

7 martina:

skriven

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

8 martina:

skriven

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

9 Art By Tina - Konst & Fashion:

skriven

Herregud så många bedårande katter!

10 Yuki Yoursic:

skriven

sv: idag har spenderats med pojkvännen och så:) du då? :)

11 ami:

skriven

ja! men absolut, desamma!

Kommentera här: