Jag har fått jobb!

Måndags
Var på intervju hos City Gross. Och de kändes ju skitbra som sagt. Igår ringde de och sa att jag fick de!! Så i 8 veckor + 1 lärlingsvecka blir de :) ska vara i fiskavdelningen! Är så glad!

Så nu kommer lite bilder från veckan!

1 Anonym:

skriven

sv: Japp allt är bra :D själv då?

2 Louise:

skriven

Så roligt med jobb, Grattis! :D

3 Marika:

skriven

Åh men grattis till jobbet! Hur blir det med det andra du fick nu? :)



Svar: Här är det bara bra, lite stressigt med allt plugg nu på slutet men annars så! Själv då?

4 Yasmine:

skriven

Hej!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden efter ett halvår med fullt fullt pluggande! Nu kommer jag att bli kvar också! Häng med igen, nu är allt som förut :D

Pussar och Kramar

//Yasmine

5 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Ja, det är bara bra :D själv?

6 Jojjo Carlsson:

skriven

Najs med jobb! Jag behöver också hitta ett snart...



SV: härligt med semester! Nu är det inte långt kvar till sommarlovet heller :)

7 MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]:

skriven

RE: jo tack allt är fint med mig, med dig?

8 Anonym:

skriven

va kul :D hoppas att du kommer trivas och att det kommer gå bra :D

9 Eva:

skriven

Grattis till jobbet, vad roligt!! =)

Kommentera här: