Mors dag!

Lördag
Blev Ganisonens dag i Göteborg. Sambon är intresserad av sådant. Jag bryr mig inte direkt, men vi hade en mysig dag. Sedan drog vi till svärmor där vi åt mat och fikade. Såg på Eurovision tillsammans och de var ju sjukt kul att Loreen och Sverige vann!!

Söndag
Åkte hem och vände typ. Direkt till mamma och pappa på mors-dag-middag. Hon fick fina nya amplar och en likadan kruka från mig och syster och syrran gav en bok som hon önskat sig och ljuslyktor.

 

 

1 ami:

skriven

Du borde defintivit vara med i min utmaning "VI SKA INSPIRERA VÄRLDEN", Där man skickar en bild på sig till min mail och jag lägger upp bilder på olika människor i olika storlekar, sjukdomar, hudfärger, personligheter ect för visa att man är bra som man är :D Läs vidare på bloggen!

2 sophia och julia - allfourseasons:

skriven

Vi är två tjejer på 15 år som startat en blogg tillsammans, kika gärna in!

3 EMMY - FOTOBLOGG:

skriven

Sv; Det är toppen! Vad gör du? :)

4 Emilia:

skriven

Superfina bilder du har tagit! :)

5 Zarah - mamma, matte och gravid i vecka 37:

skriven

Vad gott allt ser ut!

6 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

Allt bra idag? :)

Kommentera här: