R.I.P Tusse

Stackars Tusse :'( igår somnade han in. Fortfarande chockad :( han blev fyra år.

1 CrazyNisen:

skriven

Vet hur du känner dig <3 Hade en katt för två år sedan som bara var 4 år och hon fick somna in :(

2 Linda:

skriven

Hej. Shit jag har haft så sjukt mycket för mig att jag knappt har hunnit sova dessa dagar. Började jobba i fredags, hela helgen, idag och ska upp tidigt imorgon med. Plus att jag var på bröllop i lördags, träffade gamla sköna klasskompisar igår. Är helt slut. Folk är som galningar när det är konkurs REA i butiken ;) Hur har din helg varit? //Linda

3 Kattis:

skriven

Sv: Jag ska jobba och sen får jag se vad som händer idag! :)

Sj?

4 Linda:

skriven

Förstår att det måste vara jobbigt för dig <3

5 M I C K I:

skriven

haft en bra dag? :)

6 M I C K I:

skriven

åhgud, så himla hemskt...

Kommentera här: