Timoteij

Är i Halmstad och sett på Timoteij när de var på BilMånssons öppning. Nu blir det snart middag!

1 kaffehörnan:

skriven

Vad trevligt

Jag gillar den gruppen, jag ska på bloggträff idag

2 Foton Av Emma:

skriven

Hej!

Hur är läget med dig idag?:)

Du har en jätte fin blogg btw!:)

3 jr:

skriven

Okej, roligt! Min dag har varit slapp idag igen :P

4 palle:

skriven

SV: absolut, mejlar dig svaren på frågorna direkt! :) men såg inte din mejladress :o

5 palle:

skriven

SV: jag ser ingen mejladress :S

6 palle:

skriven

SV: NU SER JAG! Min sida buggade ><

7 Andreas:

skriven

Inte meningen att det blev fler kommentarer, sorry :) Okej, kul :) Jag har suttit inne och kollat på sport i dag och så :)

8 MOLLY BERGSTRÖM - uppsala:

skriven

Önskar dig en fortsatt najs lördag!

kraam :D

9 Patricia♡:

skriven

Oj, de där visste jag knappt vilka de var:P haha



Jag har bara tränat och varit med sambon idag:)

10 frida nyburg:

skriven

Lyckos, Timoteij är superbra:)



jag har bara solat hela dagen typ haha



vad gör du nu då?



kram

11 - Swedish Source About Josh Hutcherson:

skriven

sv: härligt, jora de e helt okej med mig ;)

12 martina:

skriven

sv; härligt! musik, självdå? :)

13 FREDRIKA PERSSON:

skriven

sv; svarar på kommentarer du? :)

14 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: det var det med! :)

jag har varit med kompisar o ska snart iväg o träffa nåra igen.

vad har du sj gjort?

15 - C H R I S T I N E -:

skriven

Allt bra med dig idag? :)

16 milenamalmros:

skriven

ååh vad härligt!! :D fint väder i halmstad?

17 ♫♪ Sandra T:

skriven

nice!

18 R O X A N A:

skriven

sv; shoppat!

allt bra? :)

19 Emmy:

skriven

Fin blogg! :D



Allt bra?

20 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Men fruktsallad är ju gott så det kan jag förstå att du är sugen på :P Ikväll fortsätter jag baka. tekakor och rosenbröd på gång här :) Vad gör du?

21 Anna T:

skriven

Vad kul :D!



sv: Jag svarar på kommentarer och ska snart lägga mig och chilla lite och spela pokémon.

Dudå?

22 Isabellasphotographing:

skriven

sv: trevligt :)

jag var i halmstad och tävlade : )

kram

23 Sandra:

skriven

Svar: He he ja:) Jätte gott med jordgubbar! Dessa var söta och goda också :). Åh va kul har typ bara hört en låt med dom och den är det inge fel på liksom :)

24 eRaey - Modell och kläddesigner med 3 egna företag:

skriven

Tack :D



Vad tycker du om sången jag gjort till min mormor som gått bort?

Du hittar den här:

http://eraey.se/2012/may/me-singning-my-own-song.html#comment

25 Emmy (whitesnowman):

skriven

Åh kul! :D



sv;

Jag har lagat mat & vart på tårtkalas & promenad ;) Hehe. Allt bra med dig? :)

26 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Idag har jag bara jobbat :) själv?

27 Daniella Book:

skriven

Jasså vad trevligt!:) Jag har varit på bio med mina kompisar och sådär!

28 Alicia:

skriven

Sv: Roligt! :) Jag har spelat match! :-D

29 Isabelle :]:

skriven

Sv: Idag har jag inte gjort så mycket ;)

Tack detsamma!

30 EMMAS!:

skriven

tack detsamma:)

31 Alexandra-teckning och foto:

skriven

Sv: Timotej var också i Ume! :D

Idag har jag varit på kulturnatta! :D

32 hanna:

skriven

SV: Det var det också hihi :D

Just nu svarar jag på kommentarer osv, själv då? :D kram

33 martina:

skriven

sv: jahaa får väl kika in någon dag och se om jag också kan fixa det! :)

yes! med dig??

34 Amanda:

skriven

Dom kommer från där jag bor :D

Min dag igår var bara bra sj? :)

35 emma:

skriven

"hej ibland behöver man koppla bort en stund, kanske på ett hotell, kanske du ska någonstans i sommar och vill bo på ett fint hotell med några vänner? Det är jätte många som har tackat mig för att jag tipsat om denna tävling, var med här och tävla http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112



Fin blogg du hade, allt bra? :)

/Emma - williams mamma

http://nattstad.se/Emmahjorth

Kommentera här: