Utmaning till ALLA!

Denna utmaning är från Princessemma!

  1. Om du var ett djur vilket skulle du vilja vara & varför?
    - Späckhuggare. De verkar vara så mäktiga djur. Favoritdjuret med. Eller så skulle jag vara en katt... Så jag kan ligga och mysa.

  2. Tre saker du inte kan leva utan?
    - Min Iphone, min dator, min systemkamera, katterna, marsvinen och min sambo + familj.

  3. Sommar eller vinter?
    - Både och! Båda har sin charm!

  4. Vem i kungafamiljen skulle du vilja träffa & varför just denna person?
    - Viktoria. De arbete hon gör är fantastiskt!

  5. Fanta eller Coca cola?
    - Coca-cola!

  6. Tror du på det övernaturliga?
    - Ja, det gör jag. Utbildar mig till medialterapeut och varit med om ovanliga saker, så jag tror inte, jag vet att det finns :)

  7. Misstag du ångrar?
    - Att jag hela tiden är för snäll.

  8. Om det bara fanns att välja mellan kostym eller One piece i klädesväg, vilket skulle du välja?
    - One piece!

  9. Har du busringt någon, Vem & varför?
    - Nej det har jag faktiskt aldrig gjort.

  10. Vilken levande kändis skulle du vilja dansa bugg med?
    - Oj... Jadu.. Kommer inte på någon bara för detta.

  11. Vilken teknikpryl är onödigast?
    - Alla de där på teveshop tror jag ;)

 

JAG UTMANAR ALLA PÅ FÖLJANDE FRÅGOR:
1. Vad tycker du är bäst med att leva?
2. Vad skulle du göra för 5 miljoner?
3. Den sämsta känslan?
4. Vad har du för fobier?
5. Hur vill du förbättra världen?
6. Favoritglass?
7. Om du fick måla hela världen med 1 färg, vilken skulle de bli?
8. Vilken är den bästa svenska skådespelaren/skådespelerskan enligt dig?
9. Optimala semesterparadiset?
10. Tror du på andar/spöken?
11. Vad tycker du om min blogg, jennsiii.blogg.se?
1 Alice - Bilderbyalice:

skriven

sv: sent svar, men idag har jag inte gjort så mycket, dudå?

2 ▲ L I N D A:

skriven

sv: igår var jag med några kompisar :)

allt bra?

3 Sofia:

skriven

bara tare lugnt :)

4 ELIN CECILIA:

skriven

jag blev 101! din tur!

5 Malin:

skriven

Sv: Våran stuga ligger vid Stråken, en sjö utanför Mullsjö:)

Och namnet blev Emilia:D



Hur är det med dig annars då?:)

6 Sara - Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Hehe, Jasså? Vad ska du göra i kalmar? :D

7 Jasmine:

skriven

Svar: Jag mår bra.

Kram

8 Jonna:

skriven

Åh, roligt med frågor :) Jag ska svara på dom lite senare ikväll när jag kommer hem :)

Okej, va det bra? Idag ska jag på kalas :)

9 Isabelle:

skriven

Sv: Ajdå, krya på dig! :-)

Jag pluggar, du då?

10 maya (mayski):

skriven

sv: ååh, va kul att se timoteij!!



jag har varit med kompisar, ska nog grilla eller något sånt kul senare!

dudå? :D

11 Elin:

skriven

Vad kul att ha sett Timoteij, det skulle jag också vilja göra. Var dom bra. Vi har varit ute och kört lite idag.

12 emilia:

skriven

sv: jo men eller hu! faktiskt väldigt bra ;) men okej najs! :D igår jobbade jag fram till halv fem, och idag har jag mest pluggat och solat lite! dd?

13 johanna <3 ♫♪:

skriven

Nu är dagens blogg avslutad kika in och se om just du vann, :D

14 hanna ♡:

skriven

legat och stekt i solen, hihi :D

Kommentera här: