Fredag :)

Underbar dag
Vid 10,30 hade jag en sittning här hemma. Blev lite tarot och lite andekontakt och personen som kom var underbar. Och hon var väldigt glad att se mig, så roligt! Hon har jag träffat genom min grupp, så verkligen superroligt! Igår sa jag ju att jag hade 225 medlemmar, men idag är jag uppe i 232 medlemmar :) Undebart!! 
 
Nu
Har jag lagt sammanlagt 6 tarotläggningar. Till två personer. Har just nu erbjudande om 3 tarot läggningar för en bra slant ska jag väl ändå säga. Känns bra i alla fall :) 
 
Ha en underbar helg alla <3
 
1 Frida :

skriven

Härligt att det blev en sådan bra dag! :D


Svar: sv: hur är allt med dej? kram
Jennie

2 Jennifer Ljungquist:

skriven

kolla in min blogg och släng gärna in en kommentar. Följ mig på bloglovin så gör jag dsm. FIN BLOGG ! :D

Svar: sv: allt bra+ :)
Jennie

Kommentera här: