Helgens sammanfattning

Dags att sammanfatta helgen lite
Lite sent kanske, med tanke på att de är tisdag idag, men den som väntar på något gott... ;)
I fredags kom ju syrran hem :) Så underbart att få träffa dem igen. Så det blev middag när vi kom dit, lasagne. Sen en massa bus och spring med systersonen. 
 
Lördag
Då var vi uppe runt åtta tiden. Frukost och sedan åkte vi iväg till Ikea. Hittade lite fynd :) Sen så när vi kom hem bara busade vi och hade det kul. Pappa och hans jaktlag jagade älg, så vi var ute och tittade på älgarna de hade skjutit med. Och så myste Casper med kattungarna. På kvällen somnade han i min famn, så mysigt!
 
Söndag
Jag fick färgat min utväxt. Så nu har jag röd och fin färg igen. Sen så blev det ännu mer bus med Casper. Så rolig unge han är! Haft en underbar helg! Firade självklart Fars Dag också med god mat och så fick pappa lite presenter. 
Sen när vi skulle åka hem, började lilleman gråta :( Han ville inte alls till sin mamma då hon skulle ta honom från min famn. Sötnosen. Han grät och vinkade hejdå till syrran och ville bara vara med moster. Ses snart igen som tur är. Saknar syster och systersonen redan.
Underbar helg helt enkelt med underbara familjen <3
 

Fick lite rökt makrill av syrran och abborrefile, yummie! 
Och det blev en ny stol till Casper på Ikea, som han givetvis skulle hjälpa till att sätta ihop. 


Köpte en ängel i mosters blomsterbutik, så fin!
Daimtårtan visar Caspers lilla smygätning. Sen har vi pepparkaka med ädelost och päronsmak :)


Tog lite kort tillsammans med systersonen. Så underbar han är!

Kommentera här: