Magsjuka

Hemska magsjuka
I söndagsnatt skedde det. Vid tolv tiden vaknade jag av att jag var tvungen att spy. Mådde illa som fan och trodde detta berodde på all popcorn som jag hade ätit på bion, men icke. Magsjukan var här. Somnade om, men vaknade runt tre tiden då det var dags igen. Och somnade om igen och så höll det på till klockan sju på morgonen igår. Då spydde jag för sista gången. Vilken befrielse!
 
Igår
Så sambon fick handla en massa kureringsformer. Typ cocacola ;) en sak som alla säger är bra vid magsjuka. Så det fick det bli. Sen åt jag faktiskt en hel ciabatta vid tolv tiden, eftersom min mage började kurra som fan. Undra om detta kan berott på den healing jag fick av Madde. På kvällen lagade sambon soppa åt mig, så snäll han är. 
 
Idag
Mår mycket bättre, dock fortfarande ont i kroppen. Och rastlösheten vann helt. Så jag drog ut på stan, bytte gardinerna jag köpte förra veckan då jag mätte för litet. Så har nu beställt för det verkar inte som att det finns någonstans hissgardiner med måttet 140, bara 120. Så beställde istället. Får låta kroppen vila nu ;)
 
Köpte julkort idag :) 10 lyckliga ska få hem dessa ;) haha
1 Caroline Nilsson:

skriven

Usch krya på dig!!

2 Emma:

skriven

Hej, det var länge sen jag tittade in här, GRATTIS till förlovningen!
jag har haft en bloggpaus men är nu tillbaka, varför jag haft en paus kan du läsa om på bloggen..

Kram

Svar: sv: heej! välkommen tillbaka :D jag ahr en egen grupp på facebook nu om du vill vara med?? tredje ögat heter den <3 välkommen in i värmen där <3
Jennie

Kommentera här: