25 årsfest

I torsdags kom syster!
Saknat dem jättemycket! Så en massa bus blev det! Sen så en massa fix inför syrrans 25 årsfest. 52 personer var vi idag! Jättekul har de varit! Jag var fotograf för kvällen och massa go mat o underbar släkt har man! <3

1 Caroline Nilsson:

skriven

Fin bild! :)

Svar: tackar :D gör du idag=
Jennie

2 Caroline Nilsson:

skriven

Sv: Jobbat och sen varit iväg och träffat några vänner ikväll. :)
Själv?

Svar: sv: jag ahr handlat och gjort i ordning en julklapp faktiskt :) händer i evckan då? vad jobbar du med?
Jennie

3 Caroline Nilsson:

skriven

Sv: Okej. Åh julklappar, bra att börja i tid ju!
Veckan blir ganska som vanligt, jobba, träffa vänner, träna och sen vankas storfest i helgen. Själv?

Jag jobbar på ett bryggeri som orderansvarig. :)

Svar: sv: ja de är skönt att ha de lite gjort. en del saker ville jag fixa nu medan jag har pengar eller så :) nejdu, jag har inte mkt för mig.
gör du?
Jennie

Kommentera här: