Anställningsintervju nästa vecka!

Vilket flyt jag har just nu!
Jag slutar ju min anställning på AF nu denna veckan. Kommer sakna alla de goa människorna där. Och bara på en månad där har det ju hänt supermycket! Egen grupp på Facebook ju, Tredje Ögat som nu har 184 medlemmar på bara 2 veckor! Superroligt! Sen igår fick jag ett glädjebesked! Ska på anställningsintervju nästa vecka :D Är superglad för detta! Håll tummarna! 
 
1 Susanne:

skriven

Hi hi hi, tack så jätte mkt.
Känns super spännande.

Håller tummarna för anställnings intervjun..


Kram!

Svar: sv: när är det beräknat?? har du instagram?? kramar
Jennie

2 Jonna:

skriven

Jadå :)
just nu händer det inte så mycket. Ska vara barnvakt igen imorgon. Sen har jag inte så mycket planer än :) Själv då?

Svar: sv: oh vad mysigt! jag var barnvakt i fredags :) riktigt mys!nejdu, ska på anställningsintervju x2 i veckan :)
allt bra+
Jennie

3 Susanne:

skriven

Nä,inget Instagram...

Den 15:e nov..

Svar: sv. oh vad synd :( hade vatt kul att följa dig därigenom :D oh de är ju snart då :D vet ni kön och så?
Jennie

Kommentera här: