Nya planer

För de första: jag är så glad just nu! Har underbara vänner, en fästman, ny bil som är kanon och det går så bra med allt det mediala.

Förra veckan startade jag en egen grupp på Facebook. En grupp för mina mediala tjänster eller vad jag ska kalla det för. Jag bjöd in en del av mina vänner o många av dem la till sig själva med. Nu en vecka senare har jag 176 medlemmar! Det känns kanon!!! Jag har massor av bokningar o de går framåt!

I januari ska jag fortsätta min utveckling inom det mediala. Jag ska gå en ny utbildning inom detta hos en annan och där får jag då förhoppningsvis certifikatet. Längtar!

Har bara nästa vecka med på jobbet. Efter det kommer de bli mycket medialt arbete och mycket med att försöka gå ner i vikt. Kosten är det inget fel på, men det är just detta att komma ut och röra sig. Har jobbat inne nu i fem månader o efter det har jag typ lagt mig. Nu när jag har tiden kommer ja vara ute mer :) känns så bra!

Ta hand om er!

Kommentera här: