Stockholm

Haft en fantastisk helg
I fredags hade jag en liten man på besök. Sen på lördagen drog vi till Stockholm tillsammans med Mia. Åt gott på vägen och var framme i Stockholm vid tre tiden. Anledningen till att vi åkt dit var för att vi ville på Harmoni-Expo mässan i Solnahallen. Närmare 300 utställare med allt inom det andliga och mediala som jag älskar! 
 
Vart en hel del shopping
Just på mässan handlade jag 5 böcker och en änglalek/orakelkort. Redan på kvällen på hotellet la jag en läggning på Mia och ALLT stämde. Så jag älskar redan mitt nya verktyg :D 
 
På söndagen
Gick vi runt i Gamla stan. Var inne i en underbar butik där jag köpte nedanstående saker. Just den ljushållaren med två händer, symboliserar för mig att jag är deekshagivare. Vart så glad när jag äntligen hittat en sådan då jag sett de lite varstans i olika varianter. Supernöjd över fynden! Köpte även 'torgvantar' som var sååå sköna och en tub sjal från Indiska. Även en farsdag present inhandlades med! 
 


Spökhuset från Det Okända som man kan se utanför Norrköping.


Jag älskar ju thaimat. Men detta var uruselt!!! Allt smakade stekos och jordnötsåsen var inte alls god....


Kommentera här: