Det går bra nu!!

Helgen
Var i Helsingborg. Hos Nicco :) Vi fikade på Ebbas fik som är ett amerikanskt inspirerat café. God fika och sen så gick vi lite på stan innan vi gick lite på Fredriksdal. Till middag åt vi en fantastiskt pizza. Riktigt tunn botten och med fina delikatesser på såsom parmaskinka o parmesan. Sjukt gott. Lite dyrare, men sjukt värt de!
På söndagen blev det en halvdag på Väla. Köpte gräddbullar på Gräddbullerian bland annat och sen så drog vi hemåt Småland igen. Blev middag hos mamma och pappa också.
 
Idag
Blev en lugn dag. Fick sedan ett samtal från Christina om jag ville med till BVC med Nicolai o självklart ville jag detta! Drog sedan hem till Yiao där det blev lite spökerier.
Sista veckan på City Gross nu med. Sen på måndag börjar jag ett annat jobb i fyra veckor och sen så får vi se :) Ska iaf tillbaka till CG för att lära mig kassan som jag länge velat! Har fått ett tips om jobb med, som jag kommer söka direkt!! :)
 
Snart börjar denna serie igen :D
1 Cecilia:

skriven

Om jag inte minns fel så har du gjort en blogg design åt mig en gång.

2 Cecilia:

skriven

Om jag inte minns fel så har du gjort en blogg design åt mig en gång.

3 Jonna:

skriven

så bra :) det är bra med mig också!
Har du några roliga planer i veckan? :)

Svar: sv: nja, sambons farbror dog förra tisdagen så de blir begravning nu på onsdag :/ dudå?
Jennie

Kommentera här: