Mys dag!

Helgen
Jobbade i lördags, efter de drog vi hem till mamma och pappa. Stefan jobbade och mamma och pappa var iväg, så jag bjöd in Michelle :) Satt och snackade i flera timmar och spådde varandra och hade de mysigt!
På söndagen jobbade sambon med och jag knepade och knåpade med en dop present. Sen kom syrran och vi åt middag. Hade sedan friterad banan med glass till efterrätt :D Yummie in my tummy! ;) Sen drog vi tre till Helsingborg! Hälsade på Nicco och hade de jättetrevligt!
 
Idag
Ledig dag! Drog och handlade, köpte lunch åt mig och sambon och sen umgicks jag med Christina och Nicolai hela eftermiddagen. Fick ett underbart kort på honom! Busade och hade de skitkul ihop! Men nu är det "Det okända" som gäller och sen sängen! Jobbedag imon och resten av veckan!
 




Bild 1. Jag och Sid <3
Bild 2: Dimma på kvällen.
Bild 3: Började egentligen klockan tio, men var på jobbet redan vid halv åtta... kollade fel. Blev en lång jobbdag...
Bild 4: Italienska fiskbiffar med romsås supergott!
Bild 5: den friterade bananen.
Bild 6&7: två blombilder från Helsinborg:
Bild 8: Nicco och syster <3
Bild 9: Jag ;D
Bild 10: Christina och Nicolai <3
Bild 11. Min fika
Bild 12: Jag och Nicolai <3
Bild 13: Den underbara bilden jag fick av honom.
 
1 Do you wanna know who it is??? :

skriven

Fin blogg!:))

Svar: tack :D allt bra?
Jennie

2 sanna:

skriven

Hejhej! :)
Allt bra med dig? :)

Kramar.

Svar: allt bra här! med dig då? kram
Jennie

Kommentera här: